Recenze (1 647)
American Horror Stories (2021) (seriál)
Velká očekávání a popravdě lehké zklamání. Kromě asi dvou dílů nedosahovala tato série úrovně 'klasické' řady AHS...jakékoliv. Zajímavé bylo vidět K. Gerber (celá máma) a P. Jackson (naštěstí ne jako táta) a pár postav z předešlých řád AHS. Za mne průměr. A jdu se raději podívat na 10.řadu AHS...
American Horror Stories - Tasemnice (2023) (epizoda)
Taaaak strašně předvídatelné.... Tasemnice v podobě kobry královské byla fakt už moc...
American Horror Story - Cult (2017) (série)
Z mého pohledu asi nejslabší série...byly pasáže a bylo jich hodně, kdy mne to vůbec nebavilo....možná tím, jak to bylo zvrhlé a navíc asi nejreálnější ze všech sérií. Vím, že odvedli dobrou práci, ale pokud by se další série udělala bez již značně okoukaných S. Paulson a E. Peterse, tak bych s povděkem zatleskal....tak jako prospělo neobsadit Jessicu Lange, tak by to podle mne bylo vhodné i u těchto dvou...
American Horror Story - Double Feature (2021) (série)
Nepřišlo mi to nějak horší než Roanoke nebo Cult...rozdělení na dvě poloviny mi taky nevadilo a ačkoliv do kvality druhá půlka kulhala, tak aspoň byla originální a to cením. Prosím, pryč už s E. Petersem a F. Conroy...už jsou otravnější než ve své době J. Lange...
American Horror Story - Kapitola osmá (2016) (epizoda)
Nemá to logiku...herci dělají neskutečně nelogická a hloupá rozhodnutí...žádné lekačky a ani to není strašidelné..jen nechutné...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
První díl byl super a neskutečně jsem se těšil na pokračování...časem mne však díl od dílu přišlo, že došlo k ubrání plynu a nebýt úvodní znělky (z které jsem měl vyloženě husí kůži), tak bych u sledování usnul. Grády to zase nbralo až v cca posledních 2-3 dílech....takže průměrné hodnocení a jde se na další řadu...
American Horror Story - New York City (2022) (série)
Neřekl bych, že by šlo o nejhorší sérii...linka s Mai-tai vrahem byla kvalitní, nevadilo ani, že to bylo vlastně jen o LGTB+= a nevím co ještě komunitě....AHS má šokovat a sledujícím ´dělat nevolno od žaludku´.....potud vše v pořádku. Vše ve finále pokazily ty dva poslední díly, kdy si chtěl někdo zahrát na umělce, ale nedošlo mu, že to zrovna fanoušci AHS nepožadují a neocení... No nic...tak snad příště...
American Horror Story - Večírek smrti (2014) (epizoda)
Finn Wittrock je bezchybný šílenec! :-)
Americká krása (1999)
Nádherný duchaplný film, který musel oslovit každého ať už to bylo v jakémkoliv směru. Sam Mendes je pan režisér, což potvrdil i jinými filmovými kousky. K. Spacey byl v hlavní roli fantastický a skvěle mu sekundovalo v roli manželky (z mého pohledu nevděčná) A. Bening. Moc hezký film.
Americký zločin (2007)
Šílenej film...při těchto filmech mám husí kůži víc než kdybych sledoval Vetřelce, Predátory a všechna ostatní filmová monstra dohromady. Co napsat víc...výbornej film,ale ne pro slabé povahy.