Recenze (1 647)
Docent (2023) (seriál)
Přehnané očekávání a možná nanejvýš průměrná detektivka... Prostě mne to nechytlo. Labyrint byl o světelné roky lepší. Tady bych stěží hledal něco, co mne zaujalo..
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Společně s Black Widow za mne asi nejnevydařenější Marvelovka. Moc nechápu smysl tohoto filmu a to jak samostatného snímku tak v rámci marvelovského multivesmíru...už je to příliš komplikované a složité. Jo a označení 'horror' je fakt k smíchu...
Dogma (1999)
Zvláštně pojatý příběh z biblickým podtextem, ale rozhodně zábavná podívaná plná exotů v podobě padlých andělů, démonů apod. Člověk až valí bulvy, když se dozví konečně pravdu o biblických událostech o kterých nám dosud všichni jenom lhali :-)! Pokud takhle vypadají andělé, pak chci do nebe...bude tam prča!
Dogville (2003)
O jednu hvězdičku míň než by si film zasloužil kvůli neskutečně dlouhé stopáži, která mi přišla trošku zbytečná. Jinak mne zaujalo to, že se příběh odehrává v hale, kde jsou domy, ulice a věci pouze nakreslené na podlaze. Příběh až nechutně přesvědčivě popisuje lidskou podstatu....fuj...
Dohodnuto (2007)
Nečekal jsem nic a dočkal jsem se příjemného snímku, který mne velice bavil a ve finále jsem oběma hlavním hrdinkám fandil, ať najdou to své štěstí.... Každá komunita má svoje a je fajn si připomenout, jak to funguje.
Dokonalá bouře (2000)
Kdo by jim nefandil...žijí v ne moc dobrých podmínkách, peněz moc není a jediným jejich příjmem je rybolov. V zoufalé situaci jsou nuceni se vydat na moře, kde se jim však do cest přimotá hurikán Grace, který s nimi pořádně zamotá...
Dokonalá loupež (2018)
O půl hodinky delší než by muselo být, lehce překombinované a závěrečná pointa lehce odfláknutá, kdy méně pozorní nemusí zachytit...a je to škoda, protože jinak film běží suprově, akce akce akce a zfotrovatělý Butler to ještě udýchává, takže pohoda!
Dokonalý svět (1993)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů...velice silný příběh, skvěle nafilmované a výborné herecké výkony...vždy se znovu rád kouknu.
Dokonalý šéf (2015)
Nic moc...když vezmu pro porovnání třeba Šéfkuchaře na grilu nebo Lásku na kari..tak jde vyloženě o zbytečný film, kde ke koukání jsou možná jen ta jídla na talíři...a to vlastně taky moc ne, protože jde o ty minimalistické porce, které sice dobře vypadají, ale máte po nich hlad...zlatý flák masa tu prostě chybí...
Dokonalý únik (2009)
Nádherná krajina...asi hodinu film běží tak nějak jako cestovatelský dokument a pak je během 20 minut hotovo. Není tam moc stupňované napětí...prostě se to v okamžiku zlomí...ale uznávám zajímavé škatulata, kdy se nechytáte, kdo jsou tedy ti vrazi... U pár věcí musí člověk zatnout zuby, ale ve finále to jde..