Recenze (1 647)
Manny (2014)
Všichni koukají na těžkou váhu...všichni znají Tysona, Aliho, Holyfielda, Foreman atd... O Mannym jsem měl tucha, ale jen okrajově a tak jsem rád za tento dokument a jeho 8 titulů v různých vahách je dodnes nepřekonatelný počin. Klobouk dolů!
Na dřeň (2012)
Film dostál svému českému názvu...byl opravdu na dřeň lidsky syrový a drsný... M. Cotillard snad nikdy nezahrála špatně a pro mne neznámý M. Schoenaerts ji perfektně sekundoval. Moc dobrý film!
8bitové Vánoce (2021)
Jedna * navíc za to hezké finální vánoční poselství. Jinak jsem čekal asi něco jiného. Ale ty děcka byly fajn a i přes některé 'trapárny' tu byly scény, které se povedly a člověka donutily k úsměvu 👍
V síti 18+ (2020)
Dobře udělaný dokument...člověk tuší a trochu ví, co má čekat, ale ve finále je to stejně šokující a hnusný. Každý rodič cítí úzkost, když si uvědomí, jací úchylové číhají na naše děti na internetu. Přiznám se, že jsem ale zhnusen v kontextu dnešních zpráv, kdy bývalý předseda FAČR dostane 6 let natvrdo za zpronevěru a ti úchylní čur*ci maximálně 3 roky podmínku??!! Sakra, kde to jsme! Zavřít a vykastrovat!
Vánoce u našich (2019) (seriál)
Nakonec 3*...i přes tu tragickou druhou řadu. První řada byla docela fajn...hlavní hrdinka pěkná a docela sympatická, situace do kterých se dostávala nebyly úplně hloupé...nejvíc se mi však líbilo to norské prostředí, sníh, na nákup hlavní ulicí na saních a hudba...samotný seriál tak nějak plyne, ale nějaký pocit ve mně nezanechal. Druhá řada byla tragická....hlavní hrdinka otravná, když ne opilá, tak každý díl souložící s někým jiným a tentokrát zápletka nefunguje, je to jen recyklovaná první řada...a finále k smíchu...
Být Jamesem Bondem (2021)
Pro fanoušky Bonda v podstatě povinnost ať už máte Daniela rádi nebo ne...a když ne, tak si ho po tomto filmu oblíbíte 😁 Pro mne nejlepší 007 v historii. Velké díky za ty bondovky a Skyfall zvlášť!
Dumbo (2019)
Takové nijaké...pro děti to není zábavné...možná spíš naopak...a pro dospělé je to příliš 'dětské' 😁 Trošku sem se v tom zamotal...každopádně pro mne ne moc povedené a zábavné.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
O dost horší než původní snímek...o dost víc kecání a o dost míň akce. Oproti původnímu dojmu mne nejvíc nakonec bavila 'růžová bloncka' u jejíchž hlášek jsem se aspoň zasmál... Film nic moc...
Nikdo (2021)
Takový kříženec Volného pádu s Johnem Wickem....první půlka ne úplně zajímavá, ale pro příběh asi nezbytná, druhá půle to vynahradí, ta je skvělá. Díky za Ch. Lloyda...Návrat do budoucnosti jsem žral a byla radost ho zase vidět 😉
Obhájce (2011)
Film podle mého gusta....super soudní drama se skvělým příběhem a herci ve vrcholné formě 👌 Miluji tyhle rozplétačky, kdy jen koukáte na všechny ty kličky, zvraty a nápady...kdy vám kousek po kousku dávají kousky do té zapeklité skládačky až to ve finále všechno do sebe zacvakne....a vy jen vydechnete 'božííí'...