Recenze (1 647)
Dolittle (2020)
Jednoznačně film pro děti se skvělou animací a dětem přizpůsobenou zábavou a zápletkou...pokud k tomuto snímku přistoupíte s těmito fakty, pak nemůžete být zklamáni a děti nebudou určitě... Moc nechápu místní čsfd intelektuály, kteří si tento film pustí a pak tu píšou nesmysly ve stylu - nemělo to logiku, nebylo to dostatečné vtipné, pointa stála za prd apod. U filmu pro děti to opravdu není to nejdůležitější...pusťte si Nolana a rozumujte u jeho filmů a snímky pro děti nechte bez komentáře..
Beats (2019)
U amerického Beats jsem napsal, že rap není můj šálek kávy....no rave je ještě horší... Tyto filmy moc nemusím...debílek vedle debílka k tomu sem tam nějaká fetka... Ale druhá půlka filmu nevyzní úplně blbě...
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Já se bavil...a o to snad u těchto filmů jde, ne?
Beats (2019)
Spletl jsem si s britským Beats ze stejného roku...bohužel tahle hudba mi nic neříká a celé to bylo tak nějak nezajímavé....
Až přijde oheň (2019)
Festivalový a klubový film...tak nějak plyne, film nemá v podstatě žádný viditelný dějový vrchol a končí neurčitě...k tomu dlouhé záběry plné zeleně a přírody vůbec (a v druhé polovině ohně) a minimum dialogů herců/neherců...ale tak nějak cítíte, že si špatné hodnocení nezaslouží. Tak co teď s tím??
Tron (1982)
Hrozně mne to bavilo....udělal jsem tu chybu, že jsem prvně viděl digitálně vymazlené Legacy a až tam jsem zjistil, že bylo ´něco´ předtím...a tak jsem s velkými obavami šel po prvním Tronovi. V té době muselo jít o dost průkopnické dílo a umím si představit, že i dost divné :-) Ale zvládli to perfektně... Trošku mi to připomnělo Minecrafta a grafikou filmy K. Zemana a taky mne udivilo, že Matrix nebyl první, ale vlastně kopíroval...
TRON: Legacy 3D (2010)
Skvělý a chytrý nápad, který se podařilo úžasně převést do filmové podoby...krásně se na to koukalo a bavilo to...
Zlý časy v El Royale (2018)
Kdybych si to nepřečetl, tak řeknu Tarantino jak vyšitý... J. Bridges byl absolutně skvělý a zbytek ansámblu o moc nezaostával... Skvělá zábava 👍
Zulu (2013)
Exceletně temný a drsný thiller/krimi, kde doslova září F. Whitaker a hodně překvapivě dobrý O. Bloom. Film šlape a v podstatě nemá hluché místo...naopak vás dokáže šokovat, některé scény jsem opravdu nečekal... Za mne plná palba!
Piano (1993)
Samotný film je za 4*, ta pátá je za hudbu...