Poslední recenze (16)
Zelená zóna (2010)
Ocakaval som Jasona Bourna, a dockal som sa iba jedneho vykriku do tmy o tom, ze Americania si vymysleli dovod na to, aby mohli zautocit na Irak. Vsetci vedia, ze islo o ropu, napriek tomu je dobre to pripominat. Ale ako film ma to az tak velmi nepotesilo. Akcne sceny prakticky neexistujuce, story trochu neuveritelna, celkovo ma to velmi nezaujalo...
Odpočítávání (2010)
Slabsie, tema asi aktualna pre Americanov, ale podla mna zbytocne predramatizovane, zbytocne dlhe, cely fim tak trochu zbytocny. Vobec som dako nepochopil motivaciu toho hlavneho hrdinu (muceneho), a realisticky, to mucenie by nevydrzal tak dlho ani nahodou... Tvorci sa asi snazili vytvorit dilemu (kto je ozaj dobry a kto zly, a ci ozaj ciel svati prostriedky), ale cele to bolo take nasilne a dost nepresvedcive.
Strážci - Watchmen (2009)
Velmi zvlastny film, ktory by mozno nebol zly, keby boli ocakavania nastavene inak (tym, ze to je nakrutene na zaklade komiksu, trailery samozrejme tie pomohli). Takto to bolo trochu mimo, aj ked vizualne nadherne...