Recenze (34)
Wonka (2023)
Nádhera!
Barbie (2023)
Dobrý jsou na tom akorát ty rekvizity. Jinak to bylo docela utrpení :)
Vědma (2023) (seriál)
4* za Trojana a za to, co mainstream nevidí. Jo, česko-slovenská produkce tohoto žánru na nás může působit směšně, ale každý ať si vezme to, na co dosáhne.
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Aneb uvědomění o tom, že ty sračky, kterýma si člověk zrovna prochází, by mohly být ještě větší.. Dlouho jsem neviděla tak skvěle zahranou dvojroli. Perfektní výkon - Mark Ruffalo.
Třináct životů (2022)
Jestli se někdo rozhoduje mezi tímto fimem a dokumentem The Rescue (2021), jednoznačně doporučuji dokument z dílny National Geographic. Tam je to autentické..
Záchrana (2021)
Neuvěřitelné! Tento dokument je mnohem lepší než film Třináct životů. Už jen tím, že je autentický s prostřihy na reálné hrdiny, kteří vysvětlují jejich pocity a vzpomínky. To co pánové z UK zvládli, to je až dechberoucí. Všechna čest. Ten tlak, morální, časový a jejich klid, to je až nepochopitelné. Tito pánové musí mít v mozku posunuté hranice, neuvěřitelnou disciplínu a moře zkušeností. Když to člověk sledoval v roce 2018 v televizi z gauče, nedokázal si ani představit, co a hlavně kdo stojí za úspěchem celé akce. Kloubouk dolů a tento dokument jednoznačně doporučuji.
Trojúhelník smutku (2022)
Perfektní!
Úžasná paní Maiselová (2017) (seriál)
Tak tento seriál zraje jako víno. Chápu, že to není asi zábava pro každého, ale já se bavila oprvadu hodně. Skvělé jsou nejen monology na pódiu, ale i dialogy mezi manželi Maiselovými, a mezi Midge a Lennym. A co mě bavilo uplně nejvíc, tak to jsou rodiče Midge a její tchán s tchýní. To byla opravdu třešnička na dortu, obzvlášť ve třetí sérii. No a ještě musím vyzdvihnout herecký výkon Tonyho Shalhouba, taková nadstavba Monka :) Pozn. Seriál jsem sledovala v angličtině, tak nevím, jestli je vůbec možné toto přenést do češtiny tak, aby specifický humor nevyprchal s překladem..
Zrádci (2020) (seriál)
Celkem zajímavý seriál, rozhodně na českou scénu netradiční zpracováním. Co mi ale hodně vadilo, byla hudba a občas i kamera. Někdy se to nedalo poslouchat a opravdu jsem se těšila, až to minutové hučení skončí. Asi to byl záměr u napjatých scén, ale kdyby tam bylo hrobové ticho, udělali by lépe.
Až po uši - Série 1 (2014) (série)
Skvělé! Opravdu jsem se od srdce zasmála u každé epizody první série. Nejlepší byl Čermák s Polívkovou a Čvančarovou :)