Poslední recenze (69)
Temný rytíř povstal (2012)
60% - Jedno z největších zklamání, jaké jsem kdy ve světě filmu zažil. A to jsem se k TDKR snažil přistupovat bez jakýchkoliv očekávání a naschvál jsem se nedíval ani na trailery nebo popisy k filmu. Dialogy se navzájem předháněly v klišovitosti, dějové zvraty byly tak stupidní a zbytečné, až mě sem tam nutily k úšklebku, a občasné na city hrající výlevy Michaela Cainea coby Alfreda nebo Marion Cotillard (brečící Bane to zabil kompletně) taky nejsou můj šálek kávy. Kdyby něco takového natočil Jim Cameron, tak ani nemrknu, jenže u Nolana jsem zvyklý na zcela jinou úroveň. Škoda tak nešťastného zakončení trilogie.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
55% - Ten pocit, když vás film hodinu a půl v rámci možností dobře baví a pak to kompletně zaseká poslední půlhoďka, která je jednoduše na facku...
Sloní muž (1980)
85% - Přestože je Sloní muž jedním z nejlepších životopisných snímků, jež jsem měl tu čest vidět, nemůžu dát plné hodnocení. Jakkoli vychvaluji výborné herecké výkony, kameru a pro Lynche netypickou režii, která učinila film divácky přístupnějším, "něco" zkrátka chybělo a já se necítil stoprocentně vtažen do příběhu. Možná je to tím, že se Lynch snažil vyprávět příběh bez zbytečných kudrlinek a srdceryvných scén (prohloubilo by můj zážitek více scén vyobrazujících Merrickovo utrpení?), možná mě naplno zaujme až při dalším zhlédnutí...