Poslední recenze (7)
Divoký Stomp 2: Nová generace (2010)
Divoky Op 2! Neskutečně negroidní sračka. Tupý film který potěší tak maximálně partičku retardovaných hnid.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Rychlé, svižné, energické. Kvalitní akční sci-fi.
Most (2011) (seriál)
Vynikající seriál,skvělé postavy,perfektní příběh.Vřele doporučuji.