Recenze (559)
Sviňák (2013)
Po druhém zhlédnutí musím zvýšit na pět. Ten film mě baví, baví mě svou zvráceností, svým tempem a svou perfektní kombinací nekorektního humoru a nekompromisního přístupu k hlavní postavě. Bohužel právě ona neochota ustupovat divákovi a držet se klasických schémat však pravděpodobně připravila McAvoye o řadu ocenění, jež by za svůj bezchybný výkon zasloužil. "Same rules apply."
Skins (2007) (seriál)
1. série - 95%, 2. série - 100%.
Strážci - Watchmen (2009)
I po třetím zhlédnutí nejlepší komiksový film, jaký jsem kdy viděl - možná vedle Temného rytíře. Veškeré diskuze o tom, zda je ve filmovém světě úspěšnější DC nebo Marvel, jsou mimo, neb jen samotní Watchmen nabízejí komplexnější svět a uvěřitelnější postavy, než celí Avengers.
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
1. série - 90%, 2. série - 90%, 3. série - 85%, 4. série - 95%, 5. série - 95%.
Narcos (2015) (seriál)
1. série - 100 %, 2. série - 100 %, 3. série - 90 %.
Kancl (2005) (seriál)
1. série - 80%, 2. série - 90%, 3. série - 95%, 4. série - 90%, 5. série - 85%, 6. série - 90%, 7. série - 90%, 8. série - 85%, 9. série - 95%. "There's a lot of beauty in ordinary things."
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
1. série - 95%.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
1. série - 80%, 2. série - 95%, 3. série - 85%, 4. série - 90%, 5. série - 90%, 6.série - 95%, 7.série - 90%.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
1. série - 80 %, 2. série - 90 %, 3. série - 80 %, 4. série - 85 %, 5. série - 85 %, 6. série - 100 %. Kdo by to byl čekal, že po perfektním zakončení Breaking Bad dostaneme perfektní zakončení ještě jednou a troufnu si říct, že ještě trochu lépe.