Recenze (8)
Taxi 5 (2018)
10% a to jen kvuli stare 407 ....nechapu jak to muze nekdo pustit do sveta. Nevkus, bez deje..
Specialisté (2017) (seriál)
Po prvnim dile hrozny....chybi tam uplne vsechno. Hlavne rezie a scenar jak od studentu prvniho rocniku famu co si chteli zkusit natocit film ://// abych nebyl kor kriticky jsou tam i nekde pekne zabery
Rychle a zběsile 7 (2015)
Slabota. Čekal jsem od toho víc. Nejlepší scéna z celého filmu byly poslední dvě minuty.
Falešní poldové (2014)
Přijemné překvapení.Čekal jsem frašku, ale nakonec jsem se příjemně pobavil.
Polda z Marsu (2008) (seriál)
Zklamal mě hodně závěr, ale jinak dobrej séroš :-)
Pařba v Bangkoku (2011)
Kdo má rád drsné fórky pak tento film je přesně pro něj :-) Tušil jsem propadák , ale bylo tomu přesně naopak. Smál jsem se od začátku do konce. Rozhodně lepší jak jednička :-)
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Věc v kusu. Mám rád kraviny, ale tohle mě vůbec nenatchlo ......30%
Klub sráčů (2000)
Osobně si myslím, že v celku to je nehorázná kravina :-) Pokud nejste fanoušci taneční muziky a nemáte rádi tvrdší humor , tak se raději na to ani nekoukejte. Málo kdo ví že před tímto filmem byl seriál Kevin and Perry , stejní herci , stejný humor. Ovšem daleko lepší zpracování. Odborníci i amatéři se shodují v jednom, nejlepší taneční soundtrack .