Recenze (1 580)
V zajetí démonů (2013)
Po rokoch som sa opäť cítil, ako pri Friedkinovom Exorcistovi. Slabší úvod, ale o to silnejší záver. Toto, že sa stalo v skutočnosti? Uff..
Nevědomí (2013)
Očakávania boli o moc väčšie, ale na jedno pozretie môže byť. 70%.
Tísňová linka (2013)
Prvá hodinka strhujúca a dych berúca 90%. Od chvíle, ako Halle opúšťa kancel rozčarovanie a unreal konanie - 50%. Škoda, ale i tak viac ako dobre.
The First Time (2012)
Po rokoch nedopozeraný film. Preafektované herecké výkony, neustále prehrávanie, umelé dialógy, nulová zábava.. Vedel som, že to bude omyl, ale realila predčila i tie najhoršie očakávania.
Let (2012)
U mne dobrý, vole. Scény v lietadle geniálne, zvyšok tiež ok. 80%
Lynč (2011)
Ty kokos, ako som ja mal chuť dať tomu ujcovi tiež lopatou po chrbte. Kvalitka z Poľska. Mrazí ma, že sa to stalo aj naozaj..
Ben Hur (1959)
Masterpiece!
Paralelní světy (2012)
Nápad taký dobrý, aký len môže byť. Všetko ostatné je však len na pol plynu. Žiadne vyslovené sklamanie, ale jemne zabitý potenciál áno. 70%. P.S. ešte 20 minút pred koncom by som s čistým svedomím zavesil 4*. Škoda.
Krvavá laguna (2007)
Konečne som mal pri nejakom filme pocit, že sa postavy netvária ako ultrablbci, ale premýšľajú tak, akoby im za riťou nestál filmový štáb. Niekedy netreba milióny, stačí nápad a nadšenie. Chrochtám blahom. 80%
Atlas mraků (2012)
Rozhodne by sa patrilo vidieť viackrát. Pre mňa ale už aj na prvý šup nie obrovská, ale veľká spokojnosť. 80%