Recenze (62)
Aquaman (2018)
Po velmi dlouhé době jsem dostal komiksový film, který vypadá jako... ehm komiksový film. Velká porce akce, nadsázky, barev, humoru i dělání si srandy sama za sebe. Vypíchnu například skvělou 2D skákačku po střechách. Vidět podobný film je velká radost, protože už jsem opravdu unavený z toho, že komiksové akční filmy jsou dnes točeny jako temná dramata o "superhrdinech" v podobě depresivních mrzáků.
Lovci trolů: Příběhy z Arkádie (2016) (seriál)
Tohle jsem si opravdu užil a Netflix mě opět přesvědčil, že patří k naprosté špičce v "televizní" tvorbě. Obsazením (především skvělý Yelchin jako hlas hlavní postavy) i produkcí áčkový animák, přitom je to seriál na 26 dílů. Myslím, že si v tom své najdou dospělí i děti. Je to vtipné, akční i vztahové. Zhruba 20 minut na epizodu je v tomhle případě tak akorát. Naivně doufám v druhou řadu, které se ale asi nedočkáme...
Láska nebeská (2003)
Seznam herců dělá z Love Actually něco jako Expendables světa romantických komedií. Ale vážně - na rozdíl od klasických romantických filmů na jedno brdo nabízí tenhle něco pro každého. Některé linie jsou spíš vtipné, některé spíš smutné a dohromady to hezky ladí a celé je to takové uvěřitelné (možná kromě výletu do Ameriky, ale to je prostě komediální prvek:).
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Akce. Bez vysvětlování, bez děje. What a day! What a lovely day!!!
Zmizelá (2014)
Ben Affleck už zase hledá Amy:) Oceňuju silný děj plný zvratů, ale o poselství Zmizelé radši nepřemýšlím:D
Top Gear speciál: James May a lidové autíčko (2014) (seriál)
Spin-off Top Gearu, který je kupodivu opravdu hlavně o autech:)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Takhle moc ujeté filmy mají u mě vždycky plný počet!:D
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Baví mě, jak se tvůrci nebojí experimentovat a dělají šílené a přitom naprosto geniální tématické epizody. Smekám hlavně za paintbally, smažené kuřecí či videohru. Rozhodně doporučuji všem (seriál)geekům a milovníkům popkulturních narážek. Něco tak META jste ještě neviděli:)) PS: Vždycky jsem byl spíše obhájce českého dabingu, ale to, co z Community udělala Nova, je prostě děkanostrofa!
To je ale bláznivý svět (1963)
Za "normálních" okolností bych dal podobnému snímku 4* a dál se tím nezabýval. Tady ale zvyšuji na plný počet, a to kvůli dvěma faktorům: 1) film nenudí v celé délce své mad mad mad mad stopáže (viděl jsem jen cca 160 minovou verzi, ale další půlhoďku v podobném ražení bych ještě snesl:) a 2) film bezvadně funguje i po bezmála 50 letech od svého vzniku. Všechna čest jeho bláznivým tvůrcům:)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Kdo by to byl před pár lety řekl, že Jacksonova Pána Prstenů s přehledem strčí do kapsy televizní seriál:)?