Poslední recenze (5)
Trol (2022)
Měl jsem z toho trochu strach, ale nakonec dobrý. Nápad dobrý, příroda Norska super.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Neusnul jsem u toho a to i přes titulky. Každopádně po dlouhé době katastrofický film, který nebyl ptákovinou a donutil člověka přemýšlet nad tím, že by se tohle opravdu mohlo stát. Obyčejní herci, žádná šílená hitparáda efektů. A jo, tento typ filmů mám rád a už jsem se bál, že je nikdo netočí.
Případ Roubal - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Na to, že to dělala nova, smekám. První díl mě hodně bavil. Hynek Čermák je naprosto dokonalý. A Havlová mě překvapuje, po Vlastnících, další role, která ji hodně sedla. Snad budou další díly stejně dobré.