Poslední recenze (386)
Amozadegan (2023)
Velice podařená krátkodobá zábava, lehce styl Ritchie a Tarantino na kterou jsem ale bohužel druhý den úplně zapomněl. Na druhou stranu film nenudí a na to je že je točený jak je točený tak je to kvalitní práce (žádný extrémně rozklepaný obraz jak jsme u podobných snímku zvyklý). Představoval bych si na podobný styl nějaký horor.
Brutální vedro (2023)
Zvláštní velice zvláštní snímek ale jak se snažím všemi způsoby najít nějaký ten přesah tak mi to na ty 3 * prostě nedá. Velké plus za dané téma a moje rodné Pardubice ale celé mi to přišlo tak nějak laciné.
Ztracené děti (2023)
Filmu pouze s dětmi jsem se obával ale velice mě lákal žánr (pouze drama to určitě není). Před dětskými herci klobouk dolů. Děj utíká a občas je i mrazivý. Dá se říct, že mě ani v momentu nenudil ale něco málo na lepší hodnocení tomu chybělo. Lepší 3*.
Poslední deníček (2)
Máj
Jan Tříska