Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Horor
  • Krátkometrážní
  • Komedie
  • Akční

Recenze (387)

plakát

Děsivé dědictví (2018) 

Po tomto filmu jsem měl problém v noci vstát a jít se napít po tmě. To se mi stalo naposledy při Blair Witch ale to jsem byl o hodně mladší. Z tohoto důvodu dávám plný počet i když to asi úplně na pět hvězd není. Nějaké pasáže mě zklamaly ale výkon Toni Collette je neskutečně dobrý (šel z něho strach) a jak film působí na psychiku to tady už dlouho nebylo, škoda jen slabšího konce.

plakát

Boj s obry (2017) 

Šálek mého čaje. Podobné jako Terabithia ale mnohem temnější a depresivnější nadruhou stranu mnohem atraktivnější prostředí a hlavně chyběla Leslie (AnnaSophia Robb) a to nechci nijak schazovat výkon hlavní hrdinky, která byla výborná. Jediný kdo mě vadil byla Zoe Saldana. Silné 4*.

plakát

Únos (2016) 

Scénárista Oriol Paulo má na zamotané příběhy talent a já mu vždycky rád podlehnu. Ovšem v tomto filmu až na tým vyšetřovatelů a Macarenu byl šílený casting a celkově mi chyběla ta španělská preciznost scén jako například v excelentním Contratiemto. Jinak film solidně utíká a na konci jsem znovu jak už to bývá u Španělů zvykem koukal jako puk a konečný twist vůbec neodhadl.

plakát

Utøya, 22. července (2018) 

Nástup střelby byl neskutečně silný a já se těšil na obrovský zážitek. Ten se ale bohužel nekonal, protože takový pocit jako při začátku střelby už po zbytek filmu nenastal ani náznakem. Naopak přibylo šíleně nudných a zbytečných scén, kde se třeba 15 minut leží za stromem a nic se neděje ( i když si dokážu představit, že to tak třeba v reálu bylo tak tady to prostě film zabíjí) o dialozích a telefonátech domů nemluvě. O tento masakr jsem se hodně zajímal takže za mě veliké zklamání, protože ve mě kromě začátku emoce vůbec nevzbudil. Doporučil bych spíše nějaký dokument.

plakát

Invaze (2017) 

Na film jsem se těšil hlavně poté co jsem si přečetl obsah ale absolutně jsem nepochopil nic. Během projekce co lidé postupně odcházeli ve velkém jsem myslel asi dvakrát nebo třikrát že bych mohl něco pochopit ale vzápětí mě hned tvůrci dostali do stavu, že jsem nevěděl nic. Klobouk dolů natočit něco takového na jeden záběr ale za mě naprosto neuchopitelný film a to mám podobné snímky rád.

plakát

Beze stop (2018) 

Minimalismus ve scénáři umožňuje spíše příběh vyprávět vizuálně což je hodně dobře. Mírové prostředí a venkovská americká kultura sousedí s rušnými dálnicemi městské společnosti, přesto se navzájem doplňují. Totéž platí pro vztah otce a dcery. Otec, který se bojí být objeven a přizpůsoben modernímu světu, je v kontrastu s jeho dcerou, která touží po jakési stabilitě, poté, co zažívá záblesk normálnosti. Nicméně tato vazba mezi nimi mě skutečně zaujala. Nikdy se o ničem moc nedomlouvají, nikdy se nepohádají, chyby si rychle odpouští a rozumí jeden druhému. Bylo to krásné sledovat. Foster a McKenzie byli senzační společně. Trošku bych čekal jiný konec ale hodně silné 4*.

plakát

Převýchova Cameron Postové (2018) 

Chloë Grace Moretz společně s dalšími mladistvími trpí pod tlakem změnit svou sexuální orientaci. Film se snaží ukázat, že se jedná o emoční zneužití. Postavy jsou dobře napsané a scénář je jemně zábavný, jenže ve výsledku nic úplně nenadchne a nepřekvapí, chybí nějaký zajímavý moment. Silnější 3*.

plakát

Wildlife (2018) 

Paul Dano ve svém debutu splňuje všechny požadavky, které tvoří dobrý film. Ale bohužel jenom dobrý. Na to jakou měl sestavu herců tomu nějaký zapamatovatelný moment nebo gradace děje chybí.

plakát

Ghostland (2018) 

Extrémní, intenzivní a znepokojující zážitek ze sledování. Pascal Laugier je mimořádný scénarista a režisér. Za zmíňku ještě stojí výkon Emilie Jones a parádní obrat, který přijde kolem půlky snímku. Já osobně jsem ho pochopil až po chvilce. Jinak po dlouhé době nepříjemný horor.

plakát

Čistokrevní (2017) 

Elegantní, fungující film s výborně promyšleným a pečlivě napsaným scénářem. Někdo to může brát jako černou komedii ale já to celou dobu vnímal jako drama s nádhernou a zvláštně mysteriózní atmosférou. Neexistuje žádný falešný nebo zbytečný okamžik mezi dvěma hereckými hvězdami ( Cooke dominuje víc), až do tichého překvapivého vyvrcholení. Těžký a pomalý film, který mi náramně sedl a za odvahu něco takového natočit dávám 5*