Recenze (67)
Hvězdná pěchota (1997)
Na tenhle film se mužu koukat po miliontý a nikdy mě neomrzí je to jeden z mích nejoblíbenějších Sci-fi filmů.
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Nevim proč ale čim víc se na to koukam tak tim víc se mi David Copperfield líbí víc.
Ghost Rider (2007)
No neni to zas tak hrozný mě osobně se to docela líbí a ta motorka uaa to bych si nechal líbit , a Peter Fonda jako mefistofeles je dobrej a to docela dost dobrej.
Malý Herkules (2009)
Neeee můj bože moje oči!!! Asi takhle sem reagoval po shlédnutí jediný co tam bylo poživatelný je muj oblíbenec Hulk Hogan ale ani ten nestačil na hvězdičku.
Invictus: Neporažený (2009)
Tohle je rozhodně moc povedenej film a podle mne je v tomhle žánru nejlepší.
Agora (2009)
Na tenhle film je dobré mít naládu si ho skouknout ale mě to nějak moc neoslnilo ale rozhodně to neni špatný.
Saltová (2010)
Je to takoví spojení Bourna , Mission Imposible a trochu Bonda ale neni to špatný.
Ulice (2005) (seriál)
Tak je to další českej televizní serial ve stylu kdo s kym , kdo koho , kdo co neboli někoho to baví někoho ne a někdo je na to elergickej.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tohle je prostě pecka Stallone hraje na 100% Li 95% Lundgren 110% Couture 100% Staham 99% a Crew? ten je prostě absolutně nejlepší ty jeho hlášky a pohybi prostě luxusní. když sem na to šel myslel jsem si že to bude přeplácaná mega hvězdama naplněná blbost ale NE je to prostě mega film rozhodně lepší než všechny akčňáky a všechno ale v porovnání třeba s Avatarem to je lepší tohle bych mohl vidět třeba 20x ale Avatar stačí jednou.
Blade: Trinity (2004)
Tohle je snad nejlepší díl blaeda je to daleko lepší než jednička což byla kravina s efekty k smíchu a námětem k pláči dvojka byla nic moc ale tohle je mnohem lepší než oboje dohromady a je to i snějakym jaksi podkladem i když přehnanym , v jedničce byl nějakej dežot božskej a tady je dracula stvárněnej Purcellem a konečně drakula nevypadá jako nekrofilní pedofil.