Recenze (2 939)
Deep Purple: Heavy Metal Pioneers (1991)
Skupina na ktorej som vyrastal.... 90%.
Le Mans (1971)
Tak tento film som si vychutnal v kine moc krát. Čo ma na ňom fascinuje ?? Je to film o závodoch, ktoré milujem ( no viac F1 ) ale aj 24h LM sú nezabudnuteľné... Je to film o krásnych autách Porsche , Ferrari alebo Ford GT... Je to film Steve Mc Queena , ale ako dabléri tu hrali piloti F1 ( Bruce McLaren, Henri Pescarolo, Jackie Ickx ). Ale je to film o zvuku motora, ktorý vyvoláva zimomriavky v mojom tele....100%
Čelisti (1975)
Na tento film sa nedá zabudnúť..Kino plné, dievča sa šlo kúpať do nočného mora, začína fantastická hudba , niečo sa približuje a bojka sa otriasa po... začalo niečo čo bolo... dávam 100%.
Pštrosí večierok (1969) (TV film)
Najprv ma zaujalo herecké obsadenie. Je to výkvet generácie slovenských hercov koncom 60 a 70 tych rokov. Potom ma zaujal dej filmu. Strhujúci príbeh študentov, ktorí si bilancujú prežité chvíle v škole a po skončení školy. Výborný scenár a výborné výkony hercov nás držia stále v pozornosti. A na záver chcem upozorniť na famózneho Ctibora Filčíka. Aj preto dávam 95%.
Senna (2010)
Formula 1 je môj naj šport. Mám veľkú zbierku. A.Senna bol môj oblúbený pilot , ale nie naj... Film mi ho dosť pripomenul ale aj iných pilotov tej doby... 95%.
Noc rozhodnutí (1993) (TV film)
Dal som 5 hviezdičiek, lebo pán Hrušínsky si ich jasne zaslúžil. Jeho posledná rola , je famózna , a aj keď tu je jasne na pokraji života , tak nás uchvátil svojou postavou... veľká vďaka tomuto hercovi.
Jaromír Nohavica v Ostravě (1990) (koncert)
Nohavicu zbožnujem už od 80tych rokov. V Žiline som bol skoro na všetkých koncertoch, no v poslednom čase sem nechodí, ale čo už??? Tento záznam koncertu z Ostravy sa vydaril , je to naozaj lahôdka 100%.
Želary (2003)
Výborný film , krásna príroda a nezabudnuteľný príbeh. Herci boli perfektný, ale mne sa moc páčili dve detské postavy...95%.
Mužská záležitost (1981)
Tak toto je film, ktorý ma vždy dostane !! Naplánovať vraždu počas svojej oddychovej činnosti s kamarátmi, tak aby to vypadalo, že som tam bol, keď som bol inde..... Výborný J-L Trintignant a C. Brasseur. Krásna kriminálka.....95%.
Čekej do tmy (1967)
Tento film milujem. Napätie sa dá krájať. A.Hepburn je fantastická......Dávam 90%.