Recenze (99)
Nene (2022)
Odpad, břečka, žumpa. Kinematografie upadá stále do větších ******.
Duna (2021)
Hvězdička za hudbu a hvězdička za vizuál. Jinak nuda nuda nuda.
Eli (2019)
Po dlouhy dobe horor co me bavil. Nijak extra strasidelny, ale se skvelym koncem!
Contratiempo (2016)
Nakonec chytřejší film, než se může ze začátku zdát. Španělské filmy jsou lepší a lepší a dávno to není jen Almodovar..
Tanečník (2016)
Naprosto dokonalé!
I Am Michael (2015)
Lepe to natocit ani neslo. Jako vzdy skvely James Franco nezklamal a neobvykly pribeh udrzel mou pozornost az do konce. Snad kazdy najde mir v ceste, kterou si pro sebe zvoli.
Padesát odstínů šedi (2015)
Nic jsem nečekala a nic jsem nedostala.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Milé překvapení!
Kříž cti (2012)
Mám ráda komorní filmy a tento mezi komorní řadím. Obyčejný příběh, obyčejně kruté prostředí, neobyčejní lidé.
Nespoutaný Django (2012)
Čekala jsem dost, dostala jsem toho přiměřeně. První půlka mě moc bavila, nicméně od chvíle kdy na scénu přichází DiCaprio to šlo s filmem z kopce. Nejhorší snad byl ten konec po tom co Waltz umřel. Proč?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Taková škoda..