Oblíbené seriály (8)
Perníkový táta (2008)
Californication (2007)
Hank Moody= nejoblíběnější filmovo/seriálová postava
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Tenhle seriál se přesně trefil do mýho vkusu. Profesionálně odvedená práce po všech stránkách, rafinovaná návaznost a stopáž jednotlivých dílů, propracované charaktery postavy, inteligentní humor, příjemná kamera, nechybí ani exteriéry na oživení, Barney Stinson... ovšem klesající kvalita od třetí série nahoru..
Městečko Twin Peaks (1990)
vtipný, stylový, originální ! - lynchovsky geniální. záleží teda na režii jednotlivých dílů. uznávám hlavně první sérii po odhalení vraha Laury Palmerové.
Městečko South Park (1997)
Geniální seriál.
Soukromé pasti (2008)
Suverénně nejlepší novácký projekt v poslední době. Všechny díly (jež jsem měl možnost vidět) provází povšechně výborná režie i zpracování. Doufám, že Nova natočí další díly.
Přátelé (1994)
Tráva (2005)
příjemný seriál, hodně koukatelné