Recenze (189)
Ďáblův dvojník (2011)
Výtečná kamera..černý mercedesy v poušti, udajův palác, noční kluby..post kolorovaný barvený záběry..oka, tim pak výčet kladů tohohle snímku končí. Scénář je slabej, nemá žádnou hlavní dějovou linku. jediný co se dá sledovat je vývoj hlavní postavy. jinak celkem nesourodá hmota, která má hodně slibnej úvod, hodně očekávání, pak ale nepřichází zápletka..dokumentární záběry z irácký války mi tam vůbec neseděj..nemá to tam skoro vůbec smysl kromě ilustrace prostředí. +celkem shit momenty..nelogičnosti v jednání udaje..atd..
Fantom ráje (1974)
Intenzivní prožitek s působivým a originálním příběhem. Supr, skvělá hudba , propracované hlavní postavy..Winslow..paráda
Prázdniny (2006)
Tomuhle filmu vytýkám naprostou nevěrohodnost hlavních postav, motivace postav, charaktery postav, postrádám příběh, nějaký smyslupný vývoj děje tu zcela chybí, a co ve filmu fakt nesnášim jsou nelogičnosti v jednání postav ( i v rámci jedný scény! ) že si hl. hrdinka protiřečí skoro ve všem, co jí z pusy vypadne během jednoho monologu. O nějakém filmovém nápadu nemůže být ani řeč. Viděl jsem akorát přemíru filmových klišé a nesmyslných hudbou podbarvených emocí. Tenhle film není potřeba vůbec vidět. Nic mi to nedalo, jen čas přemejšlením, jak ty nesmysly asi do sebe maj zapadat?
Nádherná Zelená (1996)
příjemná podívaná, supr režie, ...
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Kubrickův nejslabší film se spoustou nelogičností v monolozích postav. Ostrá kritika!
Valkýra (2008)
válečná klasika, moc ukecaný,
Informátoři (2008)
velmi dobré
Kmotr (1972)
don corleone..
Zuřící býk (1980)
výborná režie, herecký výkony, příběh, akce...
Gattaca (1997)
sci-fi z budoucnosti o dokonalosti člověka zrozeného z dna, o výměně identity a o odletu na jinou planetu