Recenze (984)
#annaismissing (2023)
Influenceři jsou prostě současnej cancer...
Prokletí (2021)
Gore scény jsou teda docela síla!
Smůla (1972)
Ani jsem to nedokoukal, hrůza.
Nikdo tě nezachrání (2023)
Škoda, že je to tak doslovný... dalo se s takovou látkou pracovat podstatně důmyslněji.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Před lety to teda kopalo víc...
Kandahar (2023)
Geniální práce kamery a nádherné scenerie.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Nejsem fanoušek frančízy, takže mě to příběhově nijak neirituje, ale ten digibordel je docela síla...
Apokalypsa (1979)
Pompézní vysokorozpočťák s úžasným a nadčasovým vizuálem. Bohužel jsem to neviděl v příznačnější době, takže tři a půl hodinová onanie v redux verzi na první podívání až moc velký sousto. Nehodnotím přínos kinematografii, žánru a tématu, ale jak mě to celkově bavilo...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Nahláškovaný překvápko!
Cool Girl! (2023)
13. nejhorší je film je fakt slušný vyznamenání :D. Za mě instant cancer a doufám, že éra influencerů bude v lidské historii brána podobně jako komunismus, teroristické útoky nebo pedofílie.