Recenze (984)
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Ty vole, to je zmar...
Pearl (2022)
Zneuznaná ženská je horší jak podebraná pata!
Flash (2023)
Překvapivě mne to neuráželo a Ezra na to jakej je to píčus, byl mimořádně sympatický dvojkombo.
Diagnóza: Šampión (2015)
Sportovně-lékařské drama, co kope i po letech.
Americký masakr (2022)
Super produkce a překvapivě sympatické nové tváře, ale výsledek je rychlokvašná píčovina.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Za mne nej díl série s parádní etickým přesahem! 4,5
12 hodin na odplatu (2022)
Měl jsem to vypnout zavčasu :D
Invalida (2023)
Tak tohle je doslova úkaz! Po všech stránkách zvládnutý českoclovenský biák!
Infinity Pool (2023)
Synek se doslova potatil!
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Jízda jak debil! 4,5!