Recenze (10)
Sezn@mka (2016)
Větší krávovinu jsem v životě neviděl.
Modrý kód (2017) (seriál)
Největší idiotština v dějinách seriálů z lékařského prostředí.
Padesátka (2015)
Větší krávovinu jsem dlouho neviděl.
Sedmero krkavců (2015)
Nádherná česká pohádka, senzační kamera, skvělé herecké výkony Marthy Issové a Sabiny Remundové, krásná hudba.Pro paní Alici Nellis jednoznačně palec nahoru i Českého Lva, na Oscarech by to nedocenili.
Kniha života (2014)
Nechápu, kterej debil dopustil, aby byl film pro děti u nás distribuován pouze s titulky myslím tureckými, maďarskými a polskými, dabing pouze anglicky, turecky a nevím ještě jaký, hanba, jel jsem pro film, neboť na webu Bontonladu je avizován český dabing, ale není to pravda, nenechte se nachytat. Jedna hvězda i když za to film nemůže.
Bullittův případ (1968)
Klasická detektivka s asi nejlepší filmovou automobilovou honičkou, jakou jsem kdy viděl.
Harry Brown (2009)
Vynikající Michael Caine, film podle mne nemá hluché místo, ač je námět podobný s Gran Torinem, zaujal mne přeci jenom o něco více.
Hanebný pancharti (2009)
jeden z nejlepších filmů, který jsem za poslední měsíce viděl.Brad Pitt je čím dál lepší a skvělý je rovněž Christoph Waltz.
Million Dollar Baby (2004)
Vynikající Clint Eastwood i Morgan Freeman, kterým skvěle sekunduje Hilary Swank v nádherně zrežirovaném dramatu.
My Fair Lady (1964)
Muzikál z roku 1964 může dnešní tvůrce zejména u nás učit, jak se to má dělat.