Recenze (37)
Kobylky nesou smrt (2005) (TV film)
Dokonalost sama :-D
Terkel má problém (2004)
Největší zážitek mám asi z Ebena :-D to je poprvý co jsem jeho hlas vnímala jako supr úchylnej... ;)
Po přečtení spalte (2008)
Pitt ve své životní roli :-D
Zrcadla (2008)
Původně jsem měla tři hvězdičky - ale už je to nějaký ten pátek od shlédnutí a pořád jsem z těch zrcadel nanervy :-D
Kostnice (1970)
dost psycho řekla bych... a ta hudba s textem "beze beze beze beze beze slova slova slova"...
Červený drak (2002)
-Už se bojíš? x Ne... -A teď? x Ne... -Ani trošku? x Hm,teď už trošku jo... Prostě to byla blbost, nejhorší ze všech filmů postavených na Mlčení jehňátek
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Rádoby psycho bez špetky souvislostí, nekvalitní film se snaží režisér marně zachránit nepodařenými vstupy "červeného světa". Celý mi to přišlo suchý, až ke konci jsem se začala bavit - protože jsem to pojala jako nepovedenou parodii...
Kostičky (1994) (pořad)
chybí mi tam chemicko-fyzikální koutek pro maturanty.... PS:po dočtení knížky TO od Kinga už v Kostkáče nemám tolik důvěru - copak asi dělá po večerech..?
Tiefland (1944)
Po peripetiích a odkládaném natáčení, které způsobil konec 2. světové a 10tiletý proces denacifikace, se Riefenstahlové podařilo své dílo dokonat... Bohužel slávy Olympie nebo Inpressionen unter Wasser stejně nedosáhla
Oslava krásy (1938)
Ačkoliv jsem studiu Riefenstahlové věnovala v rámci projeku víc než měsíc, zaujaly mě spíš hry samotné než nějaké estetické detaily. Skákání o tyči do písku naštěstí už vzalo za své.. Aby se ale neřeklo, musím docenit zejména na počátku prvního dílu úchvatně pojaté srovnání athénských soch s dokonalým (arijským) sportovcem...