Recenze (169)
Gran Torino (2008)
Snad rok jsem tenhle film odkládal. Hledal jsem to správné rozpoložení, ve kterém se mám na film podívat. Přišla ta správná chvíle. A dostal jsem přesně to co jsem čekal. Psychologické drama, které řeší aktuální společenské problémy. Teda řeší, dává nám náhled. Pěkný náhled a takovou myšlenku. Multikulturalismus bude čím dál tím víc aktuálnější a lidé si budou muset zvyknout na národnostní rozpoložení.Půjde to těžko, ale jednou k tomu dojde. Tolerance, nenásilná podotýkám, bude ohromně důležitá. Výborný film. Má myšlenku.
Nezastavitelný (2010)
Připomíná mi to akčňáky, které videopůjčovny chrlily tak před deseti patnácti lety. Ale bez urážky. Minimum efektů, vše se zdá realistické. Je to akčí dobrá jízda a nebejt toho trošku přitaženýho konce tak bych možná dal i plnej počet. Ale jinak skvělá oddychovka.
Rio (2011)
Nuda. Proste klasická šablona bez inovací, Je tam pár záblesků, ale jen velmi málo.Pár dobrých vtípků určitě nezachrání film, který se vcelku vleče a nijak extra nebaví.
Na doraz (2010)
Taková nemastná neslaná komedie, kde je Zach strašně otravnej a Downey toporne, ale stále sympatickej. Toho herce začínám mít čím dál tím víc rád. Film ani nezachrání občasné WTF momenty jako například noční masturbace. Neuchvátí, ale ani neurazí.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Nový film Piráti z Karibiku rozhodně baví jako jeho předešlí bratři, ale schází mu něco, co jeho bratříčci měli. A řekl bych právě to pirátství. Na vlnách podivna je dobrodružný film se zaběhnutýma figurkama, ale vypadá jako rutina, žánrová rutina, která s Pirátama má společné maximálně tři věcy, Sparrowa, název a producenta. Čtyřka rozhodně baví, mě osobně nejvíc bavil Geoffrey, ale první půlka filmu je taková nijaká krom audience u vévody a od mřských panen film jede, na vlnách podivného dobrodružného příběhu, který se nese jako tělo bez duše. Původní trilogie měla větší šťávu, doufejme, že ta nastávající ji brzy chytne.
Fotři jsou lotři (2010)
Strašný završení vtipné série nevtipným filmem. Dlouho jsem se takhle u ničeho nenudil.
Králova řeč (2010)
Výborný film. Nemám slov.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Jestli tohle měl být konec série tak je to zároveň to nejhezčí zakončení jaké mohlo být. Tolika krásného sentimentu, plno inovací, plno dobrých gagů. Toy story je už od prvního dílu moje srdcovka a donutila mě vytáhnout si nějaké hračky ze sklepa a zavzpomínat na moje dětství. Krásný animák.
Talentmania (2010) (pořad)
Nechutná kopie vycucaná z prstu.
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Když to srovnám s Paříží tak je to slabota. Tady mozaika moc nefungovala. Některé příbehy byly nejednoznačný jakoby nedotažený, děj v nich nemastný neslaný a když už přišla zajímavá story tak ryhle vyšuměla. Celkově mi herci nepřirostli k srdci a nebyli mi nijak sympatičtí až na pár vyjímek. Bohužel ani film nevytvořil zajímavou a lákavou pohlednici města, která by vás navnazovala k návštěvě. Celkově je to nesourodá koláž u které čekáte jakési vyvrcholení a ono nepřijde.