Recenze (974)
Batman (2022)
Mnohem lepší než Temný rytíř, ale titulní postava i s jeho sluhou byli tristní. Dobrá hudba.
Morgiana (1972)
"Bít si se nepřišel, ale přes hubu dostat můžeš!"
Rapl (2016) (seriál)
Nějaké utahané... člověk se nadře, než to dokouká.
Kdyby mě zabili... (2011) (TV film)
Obsahově skvělý materiál natočený jako na konci 80tých let.
Italský hřebec (1970)
Hoši od bobří řeky.
Vremena goda (1969)
Krásná hudba, ale námět a animace slabá.
Lisa i zajac (1973)
Obrázek obsolutně neodpovídá animaci filmu.
Jan Hus (2015) (TV film)
Krásné exteriéry, kostýmy a herecké výkony... Přesto neskutečně utahané s typickou patinou televizní inscenace. Jen nevim, proč byl mezi konzultanty mystifikátor českých dějin Vlastimil Vondruška.
Psycho Cop 2 (1993)
Ještě průměrnější než první dil. Obzvláštněno to bylo komediálním nádechem, takže v důsledku to byl hybrid napůl mezi komedií a horrorem.