Recenze (974)
Pět zbraní (1978)
Vynikající příběh v dosti prostém provedení.
Spojení Shaolinů (1966)
I přes zajímavý námět se celý film vlekl konstantním tempem bez zvýšeného dějového tepu jak klidná hladina řeky. Mnohem větší újmu mu však způsobovaly nepříliš zdařilé bojové scény a záběry, které akci jaksi přehlížely, takže ze souboje nebylo nic vidět. Rozhodně jsem ale jinde neviděl tolik "bojovných žen" jak bylo chvilku ukázáno zde... :)
Sherlock Holmes and the Spider Woman (1944)
Deja vu několika jiných dílů Sherlocka Holmese... Watsonova milá faux pas a chcem snad od Sherlocka něco víc? Kromě toho aby tam jen proboha nehrál Matt Frewer!
Nejkrásnější hádanka (2008)
Krásně barevné, opravdu pohádkové, princezna měla hezké vlnité černé vlasy a tím to asi tak celé končí. Slaboduchý děj, charaktery postav jakoby na ütěku z lobotomické léčebny; nebýt toho, že nakonec přišel "konec" dopadlo by to s hodnocením ještě hůř. Za obrazovou barevnost, zámky Sychrov, Žleby a hrad Kostomlaty... budiž celá jedna zasloužená hvězda. :)
Kostka 0 (2004)
Konec dobrej i nula dobrá!
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Nesrovnatelně horší od předešlých dílů, pominu-li prasečí xicht Nicka Stahla, děj je paralisován dějovou impotencí.
Taxi 4 (2007)
Jedna hvězda. I když ani nevím za co?!
8MM 2 (2005)
Vlastně jsem ani nevěděl o čem to je, ale jelikož jsem se nedíval sám, tak jsem několik těch nahých těl bral jako příjemné zpestření.
Už jsme tam? (2005)
Reklamy v TV a vlastní začátek filmu byl pro mě nekompromisní odpad, ale jak šel čas a s ním i několik neotřelých věcí v průběhu filmu, myslím si, že to byl poměrně dobře průměrný film, jen už nevím jestli jsem tomu chtěl dát 2 nebo 3 hvězdy. Varovné upozornění pro neposlušné děti: "Můžete bejt vidět, ale ne slyšet!"
Příběh rytíře (2001)
"Každá kapka mého potu má svou cenu."