Recenze (1 502)
(Ne)matky (2019)
Zase jednou film, ve kterém nikdo nechodí do práce a přesto mají všichni zaprděná hnízdečka a špica ohozy. A o co že tu jde? Nepřijde gratulace ke Dni matek. Moje realita, a tak nechápu, v čem je vlastně problém. Tyhle maminy jsou však zvyklé na realitu jinou a vyžadují synka pokorného, milujícího a závislého a když ne, tak to pacholkovi nezvedenýmu dojedou vytmavit. Ach jo. A to jsou v hlavní roli tak sympatické a dobré herky. Jinde teda.
Nezlomní (2024)
Film, jaký si dáte po těžkém dni, jen aby se něco hýbalo a příliš nerušilo, jenže najednou zjistíte, že se závaží kamsi odplavilo, je vám fajn a divíte se, protože jste to vůbec nečekali. Co víc si od filmu přát?!
Krásné maličkosti (2023) (seriál)
Mám ráda dámy Holofcener a Cholodenko a tenhle styl mi připomněl ten jejich. Nesnesitelná lehkost pádů a stavění se na nohy. Clare už dávno není dvacet, ale má tendenci se chovat jako by bylo. Vrací se k dávné smrti matky a hledá odpovědi. Bolí to, ale jede v tom pořád, baví ji padat na čumák a ztrácet, je v tom autentická a přitahuje, hlavně podobně křehký nádobí. Líbilo se mi to.
Krásné maličkosti - Běž (2023) (epizoda)
Někdy je to tak, že přesně ve chvíli, kdy se průserář začne stavět na nohy, toho má jeho okolí právě dost. Clare si naběhne na vlastní vidle a pochopí dvě věci. Jedna z nich je, že idol z mládí může být křehká nádoba jako kdokoli jiný, a druhá - že idol vás má u zad.
První znamení: Přichází satan! (2024)
Nic převratného, zároveň ale mnohem lepší než ukázka. Atmosférické, příjemně pomalé a jakýmsi zvláštním způsobem jemné. Hezky navede ke Gregory Peckovi a Damianovi. 3* a drápek ze satana.
Hrozba smrti (2024)
Plivnutí fajnovýmu originálu do ksichtu.
Zlá krev - Capote vs. labutě (2024) (série)
Bohaté Capoteho kámošky, kterým říká labutě, se na něj nafouknou, protože se vymknul kontrole. No tak to je teda malér světového významu a je potřeba to důkladně rozebrat - kdy, jak, proč a hlavně, jak se ten který aktér celé té lapálie cítil. Na jedné straně, co je nám do toho, na druhé WOW! Skoro dokonalé. A Tom Hollander je božan.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Monstra a haluze. Spolkni to rád a moc nepřemýšlej.
Krásné maličkosti - Rozbité věci (2023) (epizoda)
Opět skluz do klišé typu "taťka přistižen dcerou při činu, zatímco matka zadřela vibrátor". Tohle si Krásné maličkosti nezaslouží. Konec to naštěstí opět zvedá - Clare si utřídí intimní hodnoty a dcera Rae přátele.
Krásné maličkosti - Nos (2023) (epizoda)
Díl, v němž se to hemží nosy, mi zpočátku přišel trochu zbytečný, truchlení už jsme tu měli až až, ale pak jsem přehodnotila a nakonec i zaslzela, není smutek jako smutek. Dokud neztratíte svůj nos, nevnímáte ho. Je to asi jako s tou solí. Hýčkejme si tedy svoje "nosy", dokud je máme.