Recenze (27)
Oko nad Prahou (2010)
Vztek, tlukot srdce, slzy- mé pocity při filmu
Pan tělocvikář (2007)
americká blbost, ale místy i sranda
Next (2007)
báječný film! Velice se mi líbila hlavní myšlenka filmu
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Příjemné zpestření večera :-DDD
Zakletý vrch (1999) (TV film)
Po obědě ideální relax....
Jak krtek ke kalhotkám přišel (1957)
poprvé a naposledy krtek promluvil...srdeční záležitost
Čas sluhů (1989)
Krásná role Ivany Chýlkové. Líbila se mi její povahová přeměna během filmu
Já-tě-vidím.com (2006)
Začátek slibný, konec velice slabý. Ale sranda byla
Dokonalý svět (2010) (seriál)
Herecké obsazení mě přilákalo na to zhlédnout seriál, ale velice mě to zklamalo. Něják mě ten scénař neoslovil. Asi už těch seriálů je u nás dost a další a další jsou horší a horší.
Hlídač č. 47 (2008)
Tak tento film mě dostal. Krásně vybraná hudba, prostředí, herci... Roden nezklame v žádném filmu a v tomto filmu má své zasloužilé místo. Knížku jsem bohužel nečetla, takže nemohu srovnat. Ale samostatně jako film se mi stvárnění velice líbilo. Nevěřila bych, že zrovna Filip Renč dokáže natočit takhle dobrý film