Recenze (20)
Anděl Páně 2 (2016)
Po dlouhé době konečně zase pravá česká pohádka,byl jsem v kině a bavil se každý jak děti tak dospěláci ;) Po letošním hnoji a zrůdnostech co vyprodukovala na Vánoce čt je tahle věc jako jediná růže mezi trním.Opravdu důstojné pokračování prvního dílu
Buchty a klobásy (2016)
Epochální zvěrstvo a to myslím jen v tom nejlepším slova smyslu . Pokud milujete seriály jako South Park nebo třeba Lucky Louie tak je to filmeček přímo pro vás . Perverzní humor,plno sprosťáren a narážek na vyznání jakékoliv víry . Finální sex scéna je prosté a čiré peklo u kterého jsem se neudržel a vybuchnul smíchy
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
zbytečný film,zbytečný čas u něj strávený
Deadpool (2016)
Konečně parádní film podle komiksu ,bavil jsem se od začátku do konce .Tohle je role pro Ryana Reynoldse jako dělaná .Pokud bude druhý díl a pevně v to doufám ,tak bude těžké se vyrovnat tomuto prvnímu.Za mě jasná jednička mezi komiksáky ,kterých se v posledních letech točí až až
Decibely lásky (2016)
Film který je naprosto zbytečný.Pokud někdo není fanatický fanoušek Michala Davida nebo Viktorie Plzeň tak nevím proč by tohle bezduchou slátaninu měl zapotřebí sledovat. Herecký amatérismus je fascinující a dialogy o h... Tohle dílo se dá sledovat leda po rozsáhlé lobotomii mozku.Pánové a dámy zlatej tupej Discopříběh to bylo o něčem
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
U nás na Moravě jasnej kult a legenda.Neznám nikoho kdo by si nepamatoval ani jednu hlášku z tohoto filmu,pokud ale pomineme veškereou legraci a alkoholové opojení ,má snímek i hlubší význam ,který se moc ale nerozvíjel
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
doteď si říkám : Bolku proč ?? Možná nápad dobrej ,ale chybí tomu takovej ten šmrnc a odpich jako v prvním dílu ,možná i uchopení režisérského amatéra Sedláčka tomu pomohlo, že to nedosahuje kvaliti jedničky ani ze čtvrtiny
Jack a Jill (2011)
Pacino jeden z mých nejoblíbenějších herců vůbec ,ale tohle je jeho jednoznačně nejhorší film co kdy udělal. U Sandlera je to celkem normální počin ,protože těchto věcí už vytvořil spousty.Pokud máte rádi Al Pacina (kvůli němu dávám tu jednu hvězdičku) , tak se na tohle nedívejte
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Prasodlak tak to mě dostalo do kolen a málem ze mě šel nedělní oběd spodem :) Nechápu co vše se dá ještě vymyslet
Když draka bolí hlava (2018)
Když Karel chytne raka ... pokud chcete viděl božského Káju jak si ševelí slovensky a asi napoled mrkněte na to a už se k tomu nevracejte