Recenze (110)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Chybějící Spielberg je znát. Všudypřítomné digitální efekty, včetně Jonese. Na jednom ze záběrů je dokonce poznat, že je to úplně někdo jiný než Ford. Akce už o dost ubrala obrátky, vše je pomalejší, nejspíš vzhledem k věku Indiany. A to nudí. Hudební motiv je samozřejmě fajn, každopádně doufám, i vzhledem k věku herce, že se jedná o poslední díl, aby to nedopadlo jak s Terminátorem. Slabé ***
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Samoška a Hnojipán. Alchymistu mohl dělat Babica, to by teprv bylo hustý fantasy a scifi. Aneb když nemáš režiséra a herce za tu almužnu - pošli tam Primu, namyšlenou a neúspěšnou zpěvačku Smetanovou na metrákovýho borca, záběr s podprsenkou, pod kterou nic není a cypa s půlmilionovou parukou a kusem polystyrenu. Nevím co u toho režisér s pseudoherci hulil, ale asi to byl slušnej matroš. Zlatá Esmeralda, zlatý The Asylum.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Film vcelku slušný na české poměry, nejvíc mě však baví místní komentáře a nějakém genderově zastaralém uspořádání snímku. To je opravdu někdo takový korekt(ál)ní bezmozek?
Total Recall (2012)
* za Kate, zbytek je o skoro o ničem. Zlatý originál.
Tři přání pro Popelku (2021)
Trapná kopie českého skvostu. Nordická bloncka s modrýma očima a megazadkem rozhodně mladou Šafránkovou nepřekoná. Hudba nezáživná. Líbající buzny a černoušek jen dokonali dílo, v podobě dnešní dementní politické korektnosti...
Láska rohatá (2009) (TV film)
Jedna * navíc za Táňu.
Pád Londýna (2016)
Kromě akční honírny Gerarda Butlera je zde ovšem velmi luxusní soundtrack v podání Trevora Morrise.
Top Gun: Maverick (2022)
klišé
Mumie (2017)
Recyklát.
Impact Earth (2015)
To je ale srajda. Hvězda za to, že to na ně nakonec spadne, aspoň si už nedovolí nic natočit.