Poslední recenze (12)
Rabaka (1989)
Jeden z najhorších filmov z československej produkcie aké som videl. Jediné, čo na tom filme je dobré, sú pesničky. Ale tie si môžem pustiť samostatne a nepozerať sa na hlboko podpriemerné herecké výkony, silácke a hlúpe reči Joža Ráža a ostatných členov, ktorí sú vo filme vykreslení ako drsní rebeli, najväčší a najdôležitejší frajeri.
Princezna ze mlejna (1994)
Veľmi milá rozprávka, so zaujímavými hercami. Obľúbená hlavne u diaľkových autobusov, na zabavenie cestujúcich :-) Svojské postavičky sú originálne stvárnené a majú svoj pôvab. U mňa vyhráva jednoznačne Knížepán: "Žán, víno! Ať mám jasnou mysl. " :-)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nestárnuci Rambo. Po niektorých, trochu gýčoých, predchádzajúcich častiach, je táto kvalitným zakončením série. Film je plný krvavých scén na vysokej úrovni, zobrazuje krutosť a násilie veľmi realisticky. Stalone napriek svojmu veku a časovému odstupu ukázal, že ako John Rambo má ešte čo povedať. Je to vynikajúca akcia a každý, kto má rád filmy podobného druhu, alebo si chce zaspomínať na rambovky z mladých čias, by si mal film pozrieť. Nebude sklamaný.