Recenze (107)
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Zatím jsem viděl jen prvních pár dílů ale moje zvědavost a nadšení stále neklesla. Naprosto perfektně zpracované..na čem si Lynch nejvíce ujíždí jsou různé charakteristiky postav, přičemž to vypadá, že každá třetí z nich je nějak duševně nemocná, nebo jen trochu pomalejší. Zatím si nemůžu stěžovat...neříkám, že v průběhu sledování nezměním názor ale pevně doufám, že to nebude potřeba. Tento seriiál má pro mě vše, co od takových seriálů vyžaduji..proto zatím plný počet bodů.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nechtěl jsem komentovat dřív, než se podívám na všechny díly. Ovšem po zhlédnutí páté epizody věřím, že kvalita seriálu nijak obzvlášť neklesne. Takže co bych dodal... Sean Bean zde hraje nejcharismatičtější roli, kterou jen mohl získat a klobouk dolů, hraje bravůrně...odlišnost v kultuře, vzhledu a názorů v jednotlivích říší je dobře podaná a téměř okouzlující. Hra o Trůny...seriál plný dramatický chcén, chvil napětí, intrik a s občasnou akcí vás pohltí do svého světa a vy už jen netrpělivě čekáte na další díl...
Mulholland Drive (2001)
Můžu se na to podívat kolikrát chci ale stejně se na konci filmu rozčílím, že jsem to nepochopil a připadám si naprosto houpě. David Lynch si jede svoje a já bych rád věděl, co skrývá tento film za tajemství. Naprosto zmrazující a napínavý film natočen s tou nejvyšší kvalitou. I když to, že ho nelze pochopit lidi dosti odpuzuje.
Frigo staví dům (1920)
Myslím, že není co dodat....genialita se projevila především na kulisách a svým způsobem kaskadérských kouskách samotného Bustera.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Konečně nějaký romantický film, který vás donutí i zavzpomínat na ty "dětské lásky". Jeden z nejvydařenějších filmů svého žánru za poslední rok. Tomuto filmu nedokážu nic vytknout. Doslova mě uchopil, že veškeré nedostatky jsem přehlížel a nespozoroval.
Počátek (2010)
Možná se vám moje reakce bude zdá přehnaná lae kdyby to šlo, těch hvězd dám i 6. Inception je film, který opravdu nadchne. Má vše, co film potřebuje. Je to jízda, u které vás ale nesmí nikdo rušit a musíte se na něj celkem dost koncentrovat. Kdybych měl Inception popsat, jsem si jistý, že bych to nezvládl i přes to, že je to dokonalé puzzle, ve kterém krásně všechny dílky zapadají do sebe. Doporučuji vidět 2x pro plnohodnotné pochopení. Christopher Nolan nám opět ukázal, jak hluboký režisérský talent se v něm ukrývá a já věřím, že ještě nebyl kompletně využit. Ještě dlouho nám tu bude servírovat jednu bombu za druhou. O tom nepochybuji,
Květ pouště (2009)
Příběh který si hodně oponuje. Na jednu stranu ukazuje, že člověka může potkat i velké štěstí a z nuly se vyšplhá do ráje a na druhou stranu ukazuje na problém, o kterým sice lidé slyšeli, ale skoro nikdo o něm nic neví.
Ben X (2007)
Tento film se stal jedním z mých nejoblíbenějších. Nádhera-atmosféra, emoce...a konec s užasným naplánováním.
Prokletý ostrov (2010)
Užasná atmosféra a prostředí....
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Nádherné válečné drama, s dojemným a krutým koncem....nemám co vytknout.