Recenze (60)
Alfa a Omega (2010)
Jeden zo slabších animákov poslednej doby. Zasmiať sa síce dalo, ale len párkrát a to je na animák, ktorý si pustí dospelý divák veľmi málo...
Armadillo (2010)
Janus Metz Pedersen poteší určite každého diváka, ktorý sa na tento film pozrie a ktorý má rád túto problematiku - Afganistan. K tomuto filmu som sa dostal prostredníctvom snímky Restrepo, ktorá nám podobnou formou približuje život amerických vojakov na svojom stanovisku v Afganistane a myslím si, že Dáni tentokrát prekonali Amíkov. Obdivujem všetkých aktérov tejto snímky a rád si pozriem znova niečo podobné, ajkeď teraz by to mohla byť už iná krajina...
Auta 2 (2011)
Tak veľa rozporuplných hodnotení a komentárov som po záverečných titulkov nečakal. Samozrejme, väčšina ľudí to berie z tej stránky, že s prvým dielom to nemá veľa čo spoločného, a že už to ani nie je určené ani tak deťom, lenže akčné scény (hoci miestami prehnané) a hlavne zobrazenie nových (svetových) metropol, dopravných prostriedkov či postáv z reálu bolo na špičkovej úrovni (pochopiteľne tomu však zodpovedal aj rozpočet :) Avšak ja to hodnotím za seba, ne-detského diváka a 4**** sú u mňa zaslúženými!
Barbar (2009)
Po prečítaní obsahu a zhliadnutí traileru + filmu som bol znechutený, zhnusený... Z tohto filmu nemá divák vôbec nič, jedine tak zlosť že tým odbil hodinu a pol zo svojho života! Keby k tomu nebol taký hudobný doprovod, ktorý som si ako jedinú vec ako tak zapamätal tak by to išlo rovno do koša! Nikdy viac...
Bílý lev (2010)
Film natočený v prekrásnej prírode Afriky, ktorého príbeh sa točí okolo posvätného a vzácneho bieleho leva. Pre mňa je ťažké zaradiť tento film do nejakej kategórie, kedže je to niečo medzi dokumentom, rodinným filmom a rozprávkou. Každopádne pre všetkých ľudí, ktorý majú vo zvyku sledovať Discovery, Spektrum alebo National Geographic, to môžem vrelo odporúčať...
Bitva o Passchendaele (2008)
Kanaďania sa síce snažili, ale tento film sa im predsa nevydaril ako si priali. Príliš veľa zbytočného rozprávania plus predvídateľný príbeh však našťastie zachránila záverečná scéna a kulisy plné blata, bahna, smrti a všetkého čo tento strašný celosvetový konflikt v minulosti priniesol...
Blade 2 (2002)
Super akcia, hlášky, hudba... Rovnako ako v Terminátorovi je aj tu druhý diel jednoznačne tým najlepším. Celkovo tento film považujem za NAJ film Wesleyho Snipesa.
Blbý a blbější (1994)
Netvrdím, že táto legendárna komédia, ktorú videl snáď každý je bezchybná alebo niečím extra originálna, ale pre mňa patrí medzi TOP komédie 20-teho storočia ... 4****
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Pre mňa je táto inovatívna kontroverzná snímka (zatiaľ) jednoznačne najlepším filmom so Sachom Baronon Cohenom. Je tam toľko scén a blbostí (v dobrom slova zmysle), na ktoré človek len tak nezabudne, i keď veľa ľudom tento druh humoru asi nikdy nesadne...
Císařovna a bojovníci (2008)
Priemerný východoázijský film, ktorý má slabý príbeh a v ktorom sa veľmi okato striedajú lepšie časti s tými, ktoré by tam ani byť nemuseli. Medzi hlavné zápory by som zaradil určite slabý predvídateľný príbeh a hudbu, no pár premakaných bojových scén, prostredie a hlavne dobové kostýmy a zbrane, ktoré sa mi veľmi páčili pridali k môjmu hodnoteniu tú jednu * naviac ... 3***