Recenze (622)
Bažina (2018) (seriál)
První i druhá série podobně dobré. Retro atmosféra. Vše do sebe zapadá. Zajímavé postavy.
Nech svět světem (2023)
Je to tajemné, napínavé a má to pár dobrých pasáží (Tanker, Tesly). Ale taky si to hraje na zcela vážný film, ale přitom je to v hloubi naivní a neodpovídající případné realitě. Robertsová a Heroldová mě vyloženě štvaly. Spousta trapného žvanění. Postavy se chovají zvláštně. Mnoho povyku pro nic 2,5*
Temné lesy (2020) (seriál)
Mohlo to sice být ještě lepší, ale vůbec to nebylo špatné. Temné, napínavé, dobře zahrané, lehce přitažené za vlasy
Synové 'Ndranghety (2019) (TV film)
Je nesporné, že obětmi organizovaného zločinu jsou i jejich členové a rodiny, jejich životy mohou být plné skrývání, smutku a odloučení. Jiný pohled na organizovaný zločin v Itálii není určitě na škodu. Notabene pokud je jedná o příběh inspirovaný skutečnými událostmi. Ale průšvih je, když znázornění tohoto je schopno nudit za repre a charisma všech postav není ani nulové, jelikož má záporné znaménko. 2,5*
65 (2023)
Je to fakt hrozná blbost, jinak se to asi nedá nazvat. Škoda, tenhle námět měl určitě velký potenciál...
Ferry: Seriál (2023) (seriál)
Shlédnuto až po filmu. Musím konstatovat slušnou "Euro" gangsterku. Sice nedosahuje kvalit špiček v oboru, ale byť zcela nenadchne tak rozhodně neurazí. Hlavní postava má zvláštní charisma. Země Beneluxu podle dnešní módy holt taky chtějí ukázat, že mají nějaký ten organizovaný zločin ;).
Zabiják (2023)
Řemeslně natočená a výborně zahraná zcela naivní představa o nájemném vrahovi. Zkrátka tomuhle se věřit nedá. Nemá to koule a je to nudné. „Cool“ kecy hlavní postavy a všudypřítomný product placement to ještě srážejí.
Ferry (2021)
Velmi zaujalo i díky hlavní postavě. Celkem drsná gangsterka říznutá s romantikou… 4,5*
Řím (2005) (seriál)
O Římu jsem věděl, ale shlédl jsem ho až nyní. Není bez chyb, ale také není daleko od toho nazývati ho klenotem. Nad vše vyniká neuvěřitelné vykreslení postav a jejich vývoje. Obsah je velmi drsný a postavy hynou a strádají. Každopádně v dnešní korektní době by už asi něco podobného nevzniklo, a tím nemyslím jen zobrazované sexuální scény. 4,5*
Čest a sláva (1968)
Tento film jsem postupem času viděl opakovaně a z původních 4* ho řadím k nejlepším českým snímkům a to nejen historickým.