Recenze (242)
James May: Náš člověk v... - Hej, Bime! (2020) (epizoda)
Bim
Lovecraftova země - Holy Ghost (2020) (epizoda)
Zatiaľ najslabšia časť. Dúfam, že sa to rozbehne, lebo sa obávam, že to prestanem pozerať. V určitých momentoch to zabrdlo do béčkovej produkcie (scéna v sklepe).
Tenet (2020)
Nolan asi po večeroch pozeráva Doctora Who... a jeho najobľúbenejšia postava je River Song😀inak si to neviem vysvetliť.
Samotáři (2000)
Asi mi po 20tich rokoch chýba kontext doby, ale také množstvo zapametateľných scén v jednom filme som nevidel dávno. Jednu hviezdičku beriem za slabší dej a silnú poviedkovosť.
Dark (2017) (seriál)
Čím viac nad týmto seriálom rozmýšľam, tým viac mi dáva zmysel a potvrdzuje to, že je to jeden z najzaujímavejších diel súčasnej seriálovej tvorby. PROSÍM všetkých, ktorí hodnotia seriály na základe pár častí, nech to prehodnotia...
James May: Náš člověk v... - Deodorant (2020) (epizoda)
Naspeedovaný samuraj - prekladateľ - sprievodca zaviedol Jamesa na zaujímavé miesta, ako top epizódy hodnotím návštevu skladateľa nastupišťových melódií a účasť prvého brita v dejinách na sprievode pri príležitosti festivalu penisov.
Spaceballs (1987)
Táto komédia za tie roky dosť zostarla, občas nudila, nie všetky narážky už v roku 2020 vieme pochopiť, no aj napriek tomu je to solidná paródia na žáner sci-fi skrz Starwars. Pár gagov sa dalo.
Vyproštění (2020)
Chris Hemsworth alias John Kwick vo vojenskom úbore musí pomôcť malému indiánovi, ktorého unesie bangladéžsky Pablo Tescobar light. Jasná dejová línia s niekoľkými hluchými miestami a s geniálnou 11 minútovou scénou na jeden záber. Silných 3 a pol. Indický Džon Travolta mi sedel viac ako Thor.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Osem sérií (áno poslednú som zatiaľ ignoroval) ubehlo ako voda a musím povedať, že tento pobyt v Sacred Heard na mne zanechal stopu, ktorá ostane. Jeden z naj seriálov, ktoré som kedy videl a to pozerám seriálov veľa :D
Připoutejte se, prosím! (1980)
Po 40 rokoch si už len môžem domýšľať, čo niektoré scénky parodovali, no aj napriek tomu je tu veľa komických situácií, ktoré sú a budú vtipné vždy. Autopilot ma dostal do kolien :D Prvotina kráľov paródií 80. a 90 rokov vyšla dnes na silné 4*