Recenze (840)
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Dlouho jsem uvazovala... no a tak 50% jen diky Verbalovo skvele vystizne vizi... ve ktere se uz dnes vsichni placame.
Prezidentka (2022)
Tak to je vrchol! Vrchol ceskeho filmoveho nevkusu. Herci jako by zapomneli hrat. Scenaristu vybrali v Jedlickovne. Jedine, na co se da koukat, jsou prekrasne prazske lokace.
Pohlreichův souboj restaurací (2023) (pořad)
Ja mam proste pocit, ale to je pouze muj nazor, ze uz me ta umelecka dila na taliri nebavi. Vsichni se za necim honi, vse je hekticke, v podstate z pripravy jidel diky rychlemu strihu nic nemame. Nuda.
Pěkně daleko (2023)
za mě 50% .. celkem příjemná, chvílemi nudná oddechovka s krásnými výhledy z ostrova. Nesmí chybět naprosto zbytečně zmíněná - dcera lesba. Netflix nezklamal! :D
Chyby (2021)
já to vážně nechápu, to hodnocení. Ukousala bych si prsty nudou. Dalo by se to shrnout do 20 minut dokumentu z cyklu Křizovatky.
Nebe a dudy (1941)
Muj nej...film pro pametniky. Pohádka o lidske dobrote. A uzasni kluci...Blahnikovi... to byli showmani!!!❤❤👏
Osudová přitažlivost (1987)
Vse už bylo receno..na chudaka Glenn se proste neda koukat. To by clovek musel byt masochista🤦♀️
Zlatá labuť - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Serial Ulice/Ordinace v minulem stoleti. 😅 Rozhodne ne cílené na 50+...Razzore
Vexille 2077 (2007)
Co vedel reziser se scenaristou o budoucnosti?? Konkretne od roku 2020?? ☝
Černé vdovy - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Normalne bych rekla, ze lepsi, nez jednicka...! Fakt se bavim!😄