Recenze (117)
Domek z karet (2013) (seriál)
Tak to sedlo!
Payback: Straight Up (2006)
o hvězdu lepší...
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
zvyšuju na***** .
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
1.série za ***** 2.série bez debat ***** 3.série ***** 4.série *****
Kulový blesk (1978)
Dospělej člověk...vědec...a on se takhle stříská!!!
Muž z Acapulca (1973)
yes...no...ok...:-)
Kick-Ass (2010)
Právě jsem se zamiloval...je jí sice 11, ale počkám si. Klidně zůstanu neposkvrněný....:-)paráda...
Stůj při mně (1986)
1000 filmů.Paráda, že zrovna u tohoto snímku...
Země nikoho (2001)
dost silné a všeříkající válečné drama...
Rosencrantz a Guildenstern jsou mrtvi (1990)
skoro plných pět