Recenze (117)
Muž z Acapulca (1973)
yes...no...ok...:-)
A-Team: Poslední mise (2010)
pružný akčňáček...
Policajt nebo rošťák (1979)
Kdyby se mi přes noc zdálo, že jsem polda, tak se budu chovat přesně takhle...
Kick-Ass (2010)
Právě jsem se zamiloval...je jí sice 11, ale počkám si. Klidně zůstanu neposkvrněný....:-)paráda...
Pozdrav od juggerů (1989)
Pamatuju si jak se naši pohádali, že video musí z domu, protože jinak se budeme u nás v uličce mydlit řetězama přes hlavu... Matka měla pravdu...:-)
Komando (1985)
V 85. to byl Schwarzenegger a jeho Komando...nedávno zase Wahlberg a jeho Odstřelovač...
Okamžik záblesku (1984)
Poslední film, který se promítal u nás na vesnici v kině, než to pěkné kino zrušili a zbořili v zájmu vyšší moci...Kreténi...V žádném Palace cinema a podobných velkonalejvárnách už jsem podobný pocit při sledování filmu nikdy nezažil...I když jsem tehdy zápletce asi prdlajs rozuměl, tak ten film nikdy nezapomenu...fňuk fňuk:-(
48 hodin (1982)
Ta scéna, jak si Eddie zpívá s tím walkmanem...to je rachot!!!!
Rambo II (1985)
Tři hvězdy...ale je to probůh JOHN RAMBO!!! A kdo je víc?Takže jednu přihazuju...
Cashback (2006)
Pohodové, romantické a navíc i místy vtipné...