Poslední recenze (7)
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Pořádná porce akce. :-) Jenom škoda, že se na režii nepodílel i Quentin Tarantino, ale i tak to bylo dost krvavý. :-D
Sněhurka a lovec (2012)
Pro mě velmi milé překvapení, moc dobře zpracované. A když jsem při závěrečných titulkách uslyšela sountrack od Florence and the Machine, musela jsem připočítat další bodíky. Jednu věc bych tomu ale vytkla. Celý film byl jasně situován do Velké Británie, bohužel britský akcent mělo méně než 50 % herců. Také mi vadila ta nesourodost – Britové, Američané, Australan a Jihoafričanka v círka 16. století? Škoda, že se tvorby tohoto filmu nechopili Britové.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Skvěle zpracované, zcela vtáhne do děje a i přes delší stopáž se ani vteřinku nenudíte. Jen ten konec mi přijde trichu fraška, ale když Rowlingová nechtěla, aby celá série skončila smutně, pak se tomu asi ani nedalo vyhnout. 4 z 5 za trochu malé využití 3D technologie.