Recenze (90)
Oni 2: Noční kořist (2018)
Dal bych 4 hvězdičky, ale přítelkyni se líbilo ještě víc... Nemůžu jinak, než za 5 :))
Pátá pečeť (1976)
! ! !
Milionář z chatrče (2008)
Samá klišé. Odpovědi na otázky jako na talíři (jaká pravděpodobnost??). Klasický koncept - utrpení, trojúhelník, bla bla bla. Ale chytnout, jo, to umí... Přinejmenším film o tom, jak si dobře žijem...
Ve znamení Kon-Tiki (1950)
Nádhera.
Hájili jsme hrad (1969)
Dívám se, že se zde jedná o dost podceňovaný film. Škoda, výborné drama, komedie, prostě krásný film.
Útěk do divočiny (2007)
Nejdřív 3, posléze 4, konečně 5 hvězd... asi po 3. shlédnutí, ale nešlo to jinak.. Potřebovalo to čas. 99%.
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
Frozen Planet - Africa - South Pacific. Nepřekonatelný trojboj. 6. díl, ten mi doslova vyrazil dech.
Domek z karet (2013) (seriál)
Výborný scénář, svižné tempo a podle mě jedna z nejlepších rolí Spaceyho vůbec. Silný seriálový nadprůměr. Ovšem o pátou hvězdu seriál přišel až v jedenáctém díle první série, do té doby to bylo jasných 5. Proč? No, podle mě tam scénář hodně uletěl - precizní Underwood a takovéto řešení situace? Prostě mi to k jeho postavě vůbec nešlo a už jsem se přes to po zbylé díly nepřenesl - pokud by měl situaci řešit se stejným výsledkem, tak si to představuji úplně jinak, k němu mi to tímhle způsobem nešlo, to byly způsoby provedení, které bych hádal u jiné sorty politiků. UPDATE: po druhé sérii 100% a plný počet
Blikající světla (2000)
A:"Máme nějaké hosty?" B:"Spousty. Všichni šli na hajzl."
Stalker (1979)
No, je to zvláštní počin, a jsem opravdu rád, že jsem nejdříve přečetl Piknik u cesty. Myslím si, že bez té četby bych ten film nedocenil a hvězdy dal třeba dvě :).