Recenze (404)
Captain America: První Avenger (2011)
No to byla ale blbost! Zvučná herecká jména však na 2* stačí. Podruhé se na něj ale nepodívám.
Země kůlů (2010)
Jeden z nejlepších filmů s upíří (tedy spíše zombáckou) tematikou co jsem měl tu čest spatřit. (záměrně nepoužívám slovo "horor", protože Stake land - na dnešní dobu - příliš hororem není). Výborné obsazením, dějem, obrazem i zvukem, silné 4* jako vyšité, chybí k dokonalosti snad jen lepší záporňák... PS: opraveno - 5*
P.S. Miluji Tě (2007)
Lehce stravitelná dojemná romanťárna, určená spíše ženskému publiku, obsahující nevyváženost děje a několik laciných scén, díky nimž si stojí - sečteno a podtrženo - na 4 slabších hvězdách.
Hanna (2011)
Taková drsňačka si 4* zaslouží ;)
Tajemství starého hotelu (2011)
Překvapivě nepůsobivý horor, neboť má několik rysů filmů, pro které mám slabost - duchy, strašidelné domy a sympatické herecké obsazení. Zbytek je ale špatně dávkován - po dlouhých rádoby strašidelných atmosférických scénách přichází na řadu laciná lekačka a tak pořád dokola. Těch několik světlých (rozuměj - strašidelných) momentů film nevytrhne. Za kameru a zpracování 2*
Nevěsta s velkýma nohama (2002) (TV film)
Tuto "pohádku" posílá ke dnu nepohádkovost... výpravu, předlohu i herce má dobré. Promarněný potenciál, mohla z toho být krásná pohádka, škoda :(
Legenda o vášni (1994)
Velmi hezký a dojemný film s překvapivě zdařilým hereckým výkonem B. Pitta, krásnými exteriéry a vhodnou hudbou. Prostě 4 hvězdy za film, na který se podívám kdykoli rád znovu.
Rytíři ze Šanghaje (2003)
O stupeň horší než první díl.. ale i tak příjemně strávený čas :)
Tenkrát na východě (2000)
Opravdu jsem se bavil... vše klapalo, jak má, škoda několika laciných okamžiků, které mi zabraňují dát plný počet :(
Pohřben zaživa (2010)
Nechtěl bych :D