Recenze (191)
Stín zabijáka (2005)
Ja som si tento film pozrela, ale nejako ma nezaujal.
Ďábel přichází (2000)
No akože na dobrý horor veľmi slabý film.
Někdo to rád blond (2004)
Celkom v pohode komédia, dosť som sa bavila a nasmiala, ale vadili mi niektoré trápne situácie, boli až prehnané.
Crash (2004)
Žijú v Los Angeles a počas 36. hodín sa všetci stretnú... príbeh poukazuje na rôzne osudy ľudí, ktorých rozdeľuje nedôvera, strach i rasové predsudky.
Schůzka naslepo (1987)
Pekný film, ale musím povedať, že videla som už aj lepší film s Brucom Willisom.
Scarlett (1994) (seriál)
Veľmi pekný film...pozriem si ho rada a tiež skvelý výkon hlavných postáv, proste ma nenudil...
Máj (2008)
Tento film teda naozaj za veľa nestojí...neprídete o nič, keď ho neuvidíte vôbec.Tosim to znova perfektne vystihol.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Tak tento seriál žiadna sláva....nic moc.
1492: Dobytí ráje (1992)
Tak to je jeden s najkrajších historických filmov, nádherný a hudba v ňom...aj herecké obsadenie taktiež.
Ja milujem, ty miluješ (1980)
Film hovorí ľuďoch, ktorí napriek fyzickým hendikepom a neradostnému osudu túžia po láske a porozumení a veria, že život sa dá žiť aj inak.