Recenze (1 274)
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Tahle návštěva kina (mělo to být rande) dopadla katastrofálně stejně jako to rande. Většinu filmu jsem strávila ponořená do křesla s mobilem v ruce, abych se nějak zabavila. Z filmu jsem viděla jen začátek, jednu scénu uprostřed (kdy mě upoutala jednoduchá angličtina:"Do it, Do it - ukřižovaného kluka se právě snaží zachránit smrtí jeho holka) a pak asi posledních 5minut plus titulky. Ne že bych se nějak extra bála, já jen prostě nesnáším tu krev...S odběry problém nemám, mám problém s mučením lidí, vyhřeznáváním vnitřností a sypání soli do ran...Jako remake je to možná dobrý, víc ani ťuk
Pokémon 2: Síla jednotlivce (1999)
jednička byla lepší
Z pekla štěstí 2 (2001)
ještě strašnější verze prvního dílu. V komentáři se nechci opakovat (Z pekla štěstí 1), ale být tím malým dráčkem, urvu Markýtce hlavu a udělám s ní něco moc ošklivého. Slova Markýtky: "Musíš mávat křídly haha, takhle haha" (a pobíhá po scéně a mává rukama) mě děsí ve spánku dodnes, stejně jako ubohá Markýtka osobně, která si v rozdělávání ohně nezadá v ničem s Bearem Gryllsem. Postava Daniela Hůlky je až k pláči trapná, Gott už vás jenom dorazí. Situaci jakžtakž zachraňují opět jen Honzovi přátelé a Václav vydra jako čert, ale i přesto nemůžu jinak než:ODPAD!
Dračí doupě (2000)
nesnáším tu hru a tohle nesnáším ještě víc...ac jak trapné to byly kostýmy
Catwoman (2004)
Nemám ráda Halle Berry a mám ráda Černou kočku ze Spidermana. Tyhle dvě věci rovnou snížily hodnocení o dva. další hvězda padla za naprosto nezáživnou zápletku a poslední za trapného záporáka
Strážci vesmíru (1997)
ti původní strážci byli super. tohle je ale hrůza
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
kozí sračka
Casino Royale (2006)
Musím říct že přeměna Bonda z šarmantní holkaře na drzého a vzpurného začátečníka byla skvělá. Nešlo vlastně ani tak o přeměnu jako o vrácení se v čase. Craig je úžasný, má krásné oči i tělo a učaroval mě :-) A ten poker v hotelu, ten byl skvělý. Jsem ráda že jsem viděla, jak se zrodil James Bond
Van Helsing (2004)
Poprvé se mi to líbilo strašně a šla jsem znova do kina. Po druhé se mi to líbilo strašně a šla jsem potřetí do kina. Po nějakém čase mi došlo, že to není moc dobrý film. Hlavně proto, že je tam pár nelogičností, nereálností a ujetá Kate B., která je s mečem spíš trapná.
Sin City - město hříchu (2005)
Každý si tu asi najde jinou oblíbenou část, já mám ráda tu s Clivem Owenem...jinak moc hezky vytvořené a pěkná hudba. takové hezky zvrhlé a temné