Recenze (45)
Správci osudu (2011)
Zajímavý a originální námět, který byl dobře natočený. Film má spád a výborné herecké výkony. Občas je dobré udělat něco neočekávaného :-) 85%
Na hraně lásky (2008)
Drama o lidských vztazích, u kterého je vlastně jedno, do jakého prostředí a doby je zasazeno. Bohémský básník a jeho dvě ženy. Dávná láska z mládí, a současná manželka, na jejichž vzájemném vztahu a konverzacích film vlastně stojí. Ale proč ne. Je příjemné pár desítek minut sledovat tyto herecké výkony krásek, jako jsou Knightley a Miller. 79%
Agora (2009)
Krásná historická podívaná, která mě pohltila a nadchla. Fanatičtí křesťané x židé x pohané. Krásná a moudrá filosofka Hypatia, která je... žena. A muži, kteří jí naslouchají, vlastně nectí Písmo. Je zde vykreslena náboženská brutalita, kterou bych klidně přirovnal k té dnešní v některých státech. Film ale není přímo o násilí, ale spíše o pádu lidských Bohů, nástupu nového náboženství a vnímání a bádání o filosofii vesmíru. 95%
Buly (1992) (pořad)
Pravidelná dávka hokeje pro každého hokejového fandu. Záruba nemá v komentování a hokejových statistikách konkurenci. Navíc kolem sebe vybudoval velice schopný tým.
Carlitova cesta (1993)
Skvěle vystavěný příběh mafiánského klaďase Carlita, který chce po návratu z vězení utnout svou minulost, ale to prostě v prostředí, ze kterého pochází, není možné. Už začátek, kdy je pár dní po propuštění a jde s bratránkem "jen" převzít balíčky ke kamarádádům ukázal, kam bude nakonec jeho osud směřovat. Skvělý děj, skvělé herecké výkony a u mně 80%.
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. Pod hladinou - pěkný a emotivní příběh o nerozhodnosti jedné zralé ženy. Geislerka byla výborná. 83% 2. Lež má rozbité auto - Táňa s Vojtou jsou příjemní, ale povídka byla o dost slabší, než díl první. Nejlepší byl asi Ruppert. Hrál správnýho řízka :) 50% 3. Druhá šance - Hodně hořkej díl ze života. 80% 4. Hvězdička - 60%
Znamení koně (2011) (seriál)
Seriál, který mě bavil od začátku do konce. Některé díly byly slabší, konec byl trošku hrr, ale celkově povedená série. Navíc příjemné obsazení rolí. 75%
Chicago (2002)
Solidní příběh, pěkné taneční výstupy, výborné pěvecké výkony, úžasné písně (v čele s Vězeňským tangem) a fantastická Catherine Zeta-Jones (její nejlepší výkon, jaký jsem viděl). 90%.
More (1998)
Moc povedený příběh, zřejmě i pěkně udělaný, ale na mně působil až moc depresivně. Někdy si ho musím pustit určitě ještě jednou. Nyní 70%.
Předčítač (2008)
Stará láska nerezaví. A v Michaelovi opravdu přetrvala po celý život. I když později i s druhou stranou mince milovaného protějšku, tou zašlou stranou. Může člověk soucítit s nacistickou dozorkyní? Či dokonce pochopit její jednání? Kate Winslet je v roli Hanny dokonalá. Film o válce (tedy spíš holocaustu, i když jen je vzpomínkách - o to je to možná emotivnější), lásce, zklamání a naději. V některých pasážích jsem skoro nedýchal. Film plný emočního vypětí. To je přesně to, čím se mi snímky dostávají pod kůži, nemůžu na ně zapomenout a rád se k nim vrátím. 95%.