Recenze (2 079)
Doba nevěrná (2017)
Ten film je neskutečně ponurý. Neskutečně ze života a bohužel i silně předvídatelný. Táhne to Cillian a přemýšlím už druhý den, zdali je spokojený se svým rozhodnutím na konci filmu...Je to hodně intimní, často mě při tom mrazilo a vlastně jsem si říkala - "co je ta správná varianta co udělat?" Tenhle film není pro každého, protože někdo takové "nepříjemné" situace prostě vidět nechce, ale život není jiný...
Rozhovor dekády (2024)
Nazvala bych ten film jinak. Nicméně - mrazí mě z něj, protože pokud víte, co všechno za tím je a pokud jste ten rozhovor viděli - víte, že to téma není vůbec lehké. Citlivost a umění jednat s lidmi, abyste získali co chcete - jak slyšet, tak vidět - tak v tom celý tým BBC odvedl skvělou práci. Líbilo se mi, že jsme se i dozvěděli, že BBC nebylo ani v tu chvíli ve snadné situaci a tlak, který tam byl, nebyl snadný. Když jsem pod tunou makeupu poznala Rufuse - wau :) Gillian mi přišlo, že si tam jen prošla a slízla všechnu smetanu ;) - ale to mi nevadilo, co mi vadilo byla příšerná rtěnka Billie Piper :D
Expres foto (2002)
Je to pomalé, ale nijak otravené. Je to smutné, až depresivní. Je to ale naprosto epesní a Williams je v tom skvělý. Ten příběh je tak snadný a zároveň poukazuje na to, co se třeba děje kolem nás, ale my o tom ani nevíme...A není se čemu divit - kolem nás je tolik lidí...Souhlasím s komentářem Djkoma, ale má očekávání byla žádná ;)
Řidič slečny Daisy (1989)
Viděla jsem to mnohokrát a vždy to ráda uvidím znova...Je to tak zajímavé prolínání dvou světů a přístupů k životu. :)
Lekce truchlení (2023)
Film jsem měla dlouho na seznamu, ale trošku jsem tušila, že to nebude úplně "příjemné". Film je podle mě o truchlení, smutku, lásce, o životě....Líbila se mi jak režie, zvuk, obraz, příběh. Příběh jako takový je zajímavým vhledem do situace, která se prostě děje a nevíme ani jak rychle se takové věci mohou stát...Za mě si to skvěle pohrává s tou situací, s tou situací, která je tu s námi a plno lidí si ji nechce připustit. Je to takové pravdivé, čisté, upřímné, otevřené. Takový vhled do života. Dan Levy mě hodně překvapil a zjistila jsem, že ho vídám teď více a více a jsem za to moc ráda.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Viděla jsem to před 15ti lety a pamatovala jsem si, že je to šílenost. A stále souhlasím, že je to šílenost. Je to absurdní, svižné, vtipné, někdy dost hloupé, ale stojí to za to i po těch 15ti letech.... Bad boys, bad boys.. :D
Znásilnění (1988)
Skvělá Foster v příběhu, ze kterého "mrazí", když nejen slyšíte, co se jí stalo, ale také to poté i vidíte, jak to probíhalo...Skvělé výkony, silný příběh a do toho "mladická" nerozvážnost, uvolněnost s lehkost života...Rozhodně doporučuji a ráda uvidím znovu.
Fér hra (2023)
Wau. Vášeň, kterou film začínal taky i končí, ale úplně v jiném duchu. Určitá bezcitnost a bezohlednost, která je zde stvárněna je úžasná. Bylo to tak "těžké", tak psychicky náročné a obtížné, kdy nejen že "co je v domě není pro mě", ale zároveň i to prostředí práce, ve kterém se to odehrává je hodně náročné. Tenhle film mě dost překvapil a taky dvojice Alden a Phoebe - hodně se mi to líbilo. A ten závěr - jelikož nemám ráda určitý typ konců filmu - tento mě potěšil ;)
Lovci hlav (2011)
Ten film jsem viděla před mnoha lety a byla jsem z něj naprosto paf....Měla jsem ho neustále v hlavě, protože ten název je zavádějící :) Odkládala jsem si dlouho než se na něj znovu podívám, protože jsem si nechtěla "zkazit" prvotní zážitek - tak víte, někdy se prostě váš pohled na věc lety změní..Nicméně - ten film je tak skvělě úžasný, že se u mě názor naprosto nezměnil! Je to tak surový, bezcitný, nepředvídatelné a o honbě za něčím, co člověk vlastně neví, co chce....Geniální. Vidět znovu - klidně.
Ještěr (2023)
Velmi zajímavě natočeno. Hodně stěžejní hudba, která silně vykresluje atmosféru, která ve filmu je. Hodně otazníků, které se ale rozmotají a celkově - ten film má něco, čím si mě vtáhl dovnitř od první minuty...Po dlouhé době krimi, které stojí za to!