Recenze (171)
Purpurová barva (2023)
Líbila se mi filmová verze z roku 1985 a tak jsem byla zvědavá, jestli budu oslovena stejně pozivitivně tou z roku 2023. A byla - a jsem stále plna dojmu z báječného filmu. Každého citlivého člověka, se dotkne příběh plný skvělé hudby, prostoupený písněmi s emotivními texty a v neposlední řadě GOSPELY Afroameričanů. Perfektní herecké obsazení a dva "hvězdní" producenti, stvořili úžasný film.
Ovečka Shaun ve filmu: Farmageddon (2019)
Skvělý film, jako všechny s Ovečkou Shaun. Moc jsem se nasmála, Nejvíc u stoupajícího spáleného toustu, za zvuku hudby: "Jak pravil Zarathustra "....(Vesmírná Odysea) : )))))))
Poslední Vermeer (2019)
Jistě nejsem sama, kdo mezi světovými malíři má jako"srdcovku" Jana Vermeera. Film je natočen podle zkutečné události kterou jsem již znala a tak jsem byla zvědavá na nové zpracování. Nezklamala jsem se, film se mi moc líbil. A ze závěrečných titulků jsem zjistila, že producentem byl Ridley Skott .
Angličanka (2022) (seriál)
Je to tak báječné, když jsme postupně vtahováni do příběhu, který byl mistrně natočen a v rolích perfektně obsazen. Mám moc ráda Emily Bunt a v této minisérii, byla naprosto skvělá.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Děj první série, až do morku kostí vystihuje již název sám. Naprosto skvělý výkon podal Matthew McConaughey a s brilamtním dabingem pana Jakuba Sajce, to byl skvělý zážitek ke sledování.
Red 2 (2013)
Bavila jsem se od začátku až do konce - super film : ))))))
Pluk mizerů (2022) (seriál)
Skvělá minisérie o vzniku SAS : ))
Bullet Train (2022)
I přes to množství krve - jsem se 127 minut skvěle bavila : )))
S’-čchuan a Čchung-čching (2018) (TV film)
Skvělý francouzský dokument - jako vždy :-))
Predestination (2014)
Skvělý film pro diváka, který má rád příběhy tohoto žánru.