Recenze (160)
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Omnoho lepšie ako slovenská či česká verzia... Lietajú tu ohromné emócie a snáď jediným negatívom je, že niekedy tam stavajú dosť zbytočné veci. Rodiny vo finančnej tiesni predsa nemôžu zvládať platiť účty za elektrinu keď majú po celom dome samé repro a elektrické módne doplnky(zbytočnosti) prípadne keď majú na dvore mini(a to že fakt mini) motokárovú dráhu pričom v rodine má najmladši člen 16 rokov... No ale ako sa hovorí darovanému koňovi na zuby nepozeraj
Hellboy (2004)
Niekde sa stala chyba... Jedným z možných faktorov bol príšerný dabing ale za to Del Toro nemohol. Avšak preťahovanie zbytočných a nudných scén na úkor niečo zaujímavejšieho a hlbšieho už nebola chyba dabingu. Hellboy sa snažil byť "cool" a pokúšal sa hláškovať čo mi prišlo strašne trápne... Dej slabý... Toto som od Del Tora po Faunovom labyrinte vážne nečakal... obrovské sklamanie
Nebohá paní Pomsta (2005)
Lepšie ako OldBoy ? Ani náhodov... Dej bol možno zaujímavejší ale aj jednoduchší a ten záver nebol bohviečo. A nielen dej ale samotné spracovanie je jednoduchšie a neohúri tak ako OldBoy(ale stále viac ako väčšina filmov)
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Vynikajúci dokument ktorý nielenže rozpráva príbeh s ohromnou silou a emóciami ale je ešte i famózne spracovaný. Hudba tam pasuje ako by bola vytvorená práve pre tento dokument, skvelý strih, úžasné zobrazenie daných scén... Veľmi tažko sa dá odolať slzám a obzvlášť niekedy sa ani nedá...
Asterix a Olympijské hry (2008)
Ako časť príbehov Asterixa a Obelixa totálny humus ale ako uletená komédia vcelku dobré (niektoré vtípky boli vážne vydarené)... Schumacher forever the best P.S. Výzor galov v tejto časti bol totálny hnus(hlavne niektorí herci vyzerali hrozne - Asterix, Panoramix...)
Faunův labyrint (2006)
Umelecké dielo ale niečo tam chýbalo k dokonalosti... Mne osobne trošku vadila miestami veľká rozprávkovosť a primitívnosť... Ako keby chcel del Toro povedať všetko ale nemal dosť času a tak niektoré časti ktoré mohol pretiahnuť jednoducho vyriešil krátkym a predvídatelným koncom. Ale na druhej strane úplny koniec stál za to...
King Kong (2005)
Veľké sklamanie... Príbeh bol strašne nudný, v scénari boli mnohé hlúposti, Jackson ako keby nevedel kedy je akcie dosť a darmo to preťahoval, efektov bolo tak veľa že ani normálny taxík mi nepripadal normálne . Na druhej strane famózna Naomi Watts, kvalitná technická časť( kamera, strih, efekty..) a pomerne dobrá hudba. Ako bolo povedané vo filme tak obludy patria do béčkových filmov a King Kong obludami nešetril (prahistorické stvorenia, obludný hmyz - obzvlášť nechutný). Na to že to točil Jackson obrovské sklamanie ...
Bitva o Shaker Heights (2003)
Dá sa na to pozerať ale nenadchne...
Sladká Laura (2005) (seriál)
Tak toto je SILA ...
Dexter (2006) (seriál)
To najlepšie čo televízny priemysel v posledných pár rokoch vytvoril... BOŽSKÉ (teším sa na 8. sériu)