Poslední recenze (23)
Dámský gambit (2020) (seriál)
Konečne! Už som si myslel, že amerikánci poprizabudli nakrúcať kvalitné veci. Rodilému a roduvernému európanovi to môže byť absolútne jedno, človek si však zvykol, že kluci z JúEsEj nám každý rok ukuchtia niečo poriadne - zo 2-3 filmy, 2-3 seriály. V poslednej dobe boli schopní vyprdnúť max 1 slušný (nie výborný) seriál a čo sa týka filmov úplny grc (koho bavia permanetne recyklované donebavolajúce ultrakoretné hovadiny typu "Turbo Masters vs Predators",? Vďaka Manitouovi aspoň za The Boys). Časy sa občas menia, asi sa potrebovali poriadne nadýchnuť a splodiť tento herecky, scenáristicky a formálne, či obsahovo absolútne dokonalý ultraorgazmus. Gúd Džahb! YES! 100 + 1%
Tenet (2020)
Nie som skeptik ako verbal, počkám na 2.pokus. SK titule v kine slabota (máj ingliš is sou rusty), slušný dabing ma možno nakopne. Alebo nie - potom mám na výber: trpím stareckou demenciou alebo Mr. Noulen již není vizionář, neboť frčí na prekurzorech a jiných podpůrných syntetických psychodementomejkrech čímž jeho umelecká karijéra jede po vertikální-svislé-prudko-klesající přímce do sraček. Kéž bych se mýlil... Kameňom úrazu je POCHOPENIE.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Mikkelsen je fenomén. One man show najvyššieho levelu. Keby to mal ťahať Sandler, tak je Arctic ODPAD. S Madsom je to za 5,5 hviezdy. Chuťovečka.