Recenze (525)
Nesmrtelní - Fejs (2010) (epizoda)
zvláštní ... ani Cyrano ani nesmysl .....nevím -těžko se mi to hodnotí
Duch (1990)
Od tohoto filmu mám moooc ráda Whoopi Goldberg .
Pretty Woman (1990)
Pro mě nej nej nej . Romantické-vtipné ... Ona zachránila JEHO :D
Sněhurka a lovec (2012)
Miluju pohádky a tahle je pro dospěláky fajn :)
Milý Johne (2010)
Asi už ztrácím smysl pro romantiku :( Anebo tohle pro mě romantika není :( To je jak výchovný film -trp a obětuj - a pak možná ?
Mrtvý princ (1971) (TV film)
miluju staré pohádky ....ale tahle, byla moc divná a ponurá :(
Smetanový svět (2004) (TV film)
Zajímavé -napínavé -jen jsem pořád čekala na nějaký hezký konec :( :D
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Moc vtipná a povedená pohádka -asi spíš ocení dospěláci :-D
Sejít z cesty (2012) (TV film)
Milé překvapení. Konečně něco z naší tvorby (bez mohutných upoutávek) co člověka pobaví i nahodí nějakou nostalgii .....Mě se to fakt líbilo -příjemný odpočinkový film . (Pavelku mám ráda a jako mánička ? hmmmm... :D)
Trápení (1961)
Nádhera -děti + zvířátka - koho by to nedostalo. Tohle má navíc moc poetický nádech -dá se hodně přemýšlet . Š´koda -že dnešní děti to už asi nebude zajímat :(